Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:09:04 GMT

مشکل آب شرب شهر باغستان مرتفع می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۷۸۳۰

مشکل آب شرب شهر باغستان مرتفع می شود

گزارش خبرنگار مهر، حمید ملا نوری شامگاه پنج شنبه در نشست شورای اداری فردوس افزود: برای تأمین آب شرب شهر باغستان در برنامه کوتاه مدت با انتقال آب از اطراف این شهر و افزایش ایستگاههای برداشت آب و در برنامه بلند از استخر ذخیره آب قنات بلده که احداث خواهد شد برای همیشه مشکل آب باغستان حل خواهد شد.

وی تصریح کرد: توسعه کارخانه نساجی فردوس نیز با مشکل تأمین آب شرب مواجه است که مقرر شد با تفاهم نامه‌ای که با شرکت آب منطقه‌ای استان منعقد می‌شود، ۶ لیتر در ثانیه آب مورد نیازشان تأمین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهرستان فردوس را در بخش دامداری و پرورش بلدرچین و کبک دارای ظرفیت خوبی دانست و تاکید کرد: لازم است مجتمع پرورش بلدرچین و کبک در این شهرستان راه اندازی تا از وضعیت خانگی به سمت تجمیع و بهره‌وری بیشتری پیش برود.

استاندار خراسان جنوبی خطاب به مدیران گفت: برای خدمت به مردم باید برنامه داشته باشید و بدون برنامه کار کردن و مطالعه وضعیت پیرامونی توفیقی حاصل نخواهد شد.

ملانوری هنر یک مدیر را تبدیل تهدیدها به فرصت دانست و افزود: تحرک و پویایی در سایه همدلی رمز موفقیت یک مدیر موفق است که هرگز برای خدمت به مردم به بن بست نمی‌رسد بلکه یا راه‌حلی پیدا کرده و یا راهی می‌سازد.

وی مهمترین و ماندگارترین اقدام مسئولان ایجاد خرد جمعی و تفکر توسعه‌ای دانست که باید در جامعه ترویج کنند.

استاندار خراسان جنوبی هدف از راه اندازی ستاد توسعه خاوران را جمع کردن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها در گوشه گوشه این استان دانست که قرار است منجر به توسعه شود.

وی با بیان اینکه امروز دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم تاکید کرد: باید انسان‌های متخصص و با تجربه در کنار کشاورزی، معادن و سایر ظرفیت‌های استان قرار گیرند تا منجر به توسعه شود.

استاندار خراسان جنوبی در این سفر با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار بهشت اکبر فردوس، از کارخانجات نساجی فردوس، پروژه دو بانده کردن محور فردوس – بجستان و پروژه راه آهن فردوس بازدید و ایستگاه تلویزیونی دیجیتال روستاهای گستج و مهوید با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان را افتتاح کرد.

همچنین کلنگ مجتمع تجاری، فرهنگی عقیق شهرداری فردوس در سه طبقه مجهز به سالن سینما، مرکز خرید، تفریح و غیره به اعتبار ۲۰ میلیارد تومان توسط استاندار خراسان جنوبی به زمین زده شد.

کد خبر 5116731

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی فردوس قاسم سلیمانی ویروس کرونا شیراز آیت الله مصباح یزدی کرمانشاه اولین سالگرد شهادت حاج قاسم بوشهر آمار کرونا گرگان آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی شهرکرد عکس استانها شهرستان کرج استاندار خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

جواد قناعت امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در اولین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده‌سازی گفتمان انقلاب در راستای هویت اسلامی - ایرانی است که در همین راستا دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

استاندار با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، افزود: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

قناعت گفت: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

وی خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت ها باید مشخص و دستگاه ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

استاندار افزود: برخی موضوعات و تصمیم ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد اما رسانه های دنیا برای آن واکنش نشان می دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

قناعت گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

به گفته وی، آمریکا با قدرت عظیم نظامی در صحرای طبس بدون اینکه ما گامی برداریم درگیر طوفان شن شد و بزرگترین هواپیماهای آمریکا زمین گیر شدند. باید معجزه پنجم اردیبهشت در عرصه‌های ملی جدی دیده شود.

قناعت با بیان اینکه برای اجرای برخی پروژه ها اعتبارات ملی داریم، گفت: نیاز است دستگاه های متولی، مطالبات خود را از مرکز پیگیری کنند تا شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتری در پروژه ها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی رونمایی می‌شود
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴