Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@20:23:46 GMT

تمرکز دولت بر پایان پروژه‌های نیمه‌تمام است

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۷۸۶۷

تمرکز دولت بر پایان پروژه‌های نیمه‌تمام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، مهدی جمالی‌نژاد در جریان بازدید از پروژه‌های شهری و روستایی شهرستان میاندوآب، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای شهری از اتمام پروژه‌های شهری با تخصیص اعتبار حمایت می‌کنیم.

وی ضمن تأکید بر اتمام پروژه‌های شهرهایی با جمعیت کمتر از ۵۰ هزار نفر تا پایان دوره شوراها و دولت،تصریح کرد: پروژه‌هایی که منافع عمومی را به دنبال دارند مدنظر این مهم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیرکشور افزود: این پروژه‌ها موارد زیست‌محیطی و فضای سبز، ایمنی شهر، زیرساختی، اقتصادی و خدماتی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از شهرهای باروق، چهاربرج و میاندوآب، یادآور شد: در آینده‌ای نزدیک مشکلات مناطق مورد بازدید مرتفع خواهد شد.

جمالی‌نژاد ضمن تأکید به برطرف کردن مشکلات شاخص مناطق مختلف شهرستان میاندوآب، عنوان کرد: تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است که ساحل زرینه‌رود میاندوآب را نیز شامل می‌شود همچنین هیچ پروژه جدیدی در سراسر کشور آغاز نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مباحث مربوط به خرید ماشین آلات، ناوگان عمومی، زیرساخت‌های ریلی و حمل‌ونقل با حمایت دولت و مجلس کمک حال استان‌ها و شهرستان‌ها خواهیم بود.

این مقام مسوول از اختصاص هشت هزار میلیارد تومان اوراق مشارکتی خبر داد و افزود: در راستای خرید و بازسازی اتوبوس و واگن قطارهای شهری تفاهم‌نامه‌هایی امضا شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر کشور توسعه ارومیه دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در پی هشدار نارنجی وضعیت هوا و احتمال سیل این گروه هاا تا پایان عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر شهر در کنار دیگر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند. مصطفی مرادیان‌نژاد افزود: ۵۰ خودرو گشتی و ۱۰۰ نفر از عوامل اکیپ گشت برای هماهنگی و همکاری با عوامل ستاد سیل خدمات شهری شهرداری اصفهان گسیل شده و همکاری کامل برای رفع آب‌گرفتگی داشتند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: قبل از آغاز بارندگی، اکیپ‌های پیشگیری و رفع تخلفات شهری به‌همراه عوامل ستاد سیل نسبت به سرکشی و بررسی نقاط حساس و رفع موانع احتمالی آب‌گرفتگی اقدام کردند. مرادیان‌نژاد افزود: اکیپ‌های گشت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام عملیات رفع آب‌گرفتگی معابر در کنار سایر واحدها در حال خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستند.

دیگر خبرها

  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها