Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@22:59:48 GMT

زندگی لاکچری رضا قوچان نژاد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۸۱۲۳

زندگی لاکچری رضا قوچان نژاد +عکس

 

 

پربیننده ترین واکنش آموزش و پرورش به خودکشی داوطلبان کنکور! همه مقصران ترور ‌شهید فخری‌زاده شناسایی شدند نامه احمدی نژاد به روحانی: جلوی جنگ را بگیرید خبر خوش برای اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان کرونای «انگلیسی» چه ویژگی دارد؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد زندگی لاکچری عکس فوتبالیست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه تکراری FIVB: دلتنگی برای این ستاره ایران

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور اول تیم ملی والیبال ایران که در حال حاضر امید اول ایران برای درخشش در لیگ ملت‌های والیبال است، دوباره سوژه صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی والیبال شد.

صفحه اینستاگرام لیگ ملت‌ها و فدراسیون جهانی والیبال با انتشار پستی از عملکرد امین اسماعیل‌نژاد در بازی با هلند در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ نوشتند: "قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در این دیدار بیست و یک امتیاز که شامل هفده حمله، یک دفاع سه امتیاز سرویس بود به دست آورد."

اگرچه تیم ملی در برابر هلند شکست خورد اما امین اسماعیل‌نژاد عملکرد خوبی از خود در آن دیدار به نمایش گذاشت.

امین اسماعیل‌نژاد با توجه به انصرافی‌های تیم ملی به امید اول والیبال ایران در لیگ ملت‌های والیبال تبدیل شده است که اگر به‌مانند سال ۲۰۲۲ بازی کند می‌تواند به تنهایی جور همه غایبان تیم ملی را با هم بکشد.

دیگر خبرها