Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آخرین روز از بازی‌های مرحله دوم رقابت‌های دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در گروه نخست، جمعه ۱۹ دی ماه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه رودرروی نفت و گاز گچساران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده فارس در بازی نخست این مرحله چهارشنبه ۱۷ دی ماه موفق شد ۲۵-۲۰ پاس ناجا قم را شکست دهد و با ۹ برد و ۱۸ امتیاز همچنان به روند برد‌های خود ادامه دهد.

تیم شهید شاملی کازرون که پیش از این صعود خود را به مرحله سوم لیگ برتر هندبال مردان قطعی کرده، با ۱۸ امتیاز در مکان نخست جدول رده بندی گروه اول قرار دارد.

نفت و گاز گچساران هم با تنها ۲ امتیاز از ۹ بازی در انتهای جدول ۶ تیمی گروه نخست قرار دارد.

در گروه نخست لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان، پاس ناجا قم، نفت و گاز گچساران، ستارگان دشتستان و پرسپولیس بهبهان حضور دارند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبالیست های کازرونی شهید شاملی هندبال مردان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، پرونده نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ امروز با برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برای بیش از  ۷ هزار داوطلب قمی بسته شد.

نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات مشوق های سربازی
  • جزئیات مشوق‌های سربازی اعلام شد
  • مشوق‌های مهارت‌آموزی اعلام شد + جزئیات
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • پایان دور نخست ماراتن کنکور برای داوطلبان گروه علوم تجربی
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • اجلاسیه ۲٠۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران آغاز شد
  • ادای احترام فرمانده کل ارتش به مقام شامخ شهدا در گچساران + عکس