Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید احمد خزایى:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدایا من در راه تو مبارزه مى‌کنم و از یارى امام خمینى دست نمی‌کشم و از مال و جان خود در راه حق مى‌گذرم.

من به آیه‌اى از  قرآنت که فرمودی جان و مال مومنان را به بهاى بهشت خریدارى مى‌کنم ایمان دارم و با تو عهد کردم امید است که عهد مرا بپذیرى که حتما خواهى پذیرفت و بهشت جاودان عطا بفرمایى.

اى مادر جان براى من زیاد گریه مکن که من راه را شناختم و ادامه دادم تا مرز شهادت؛ براى من گریه مکن که نمی‌خواهم دشمن گریه تو را ببیند، اى مادر جان از تو مى خواهم که همچون قهرمان کربلا زینب قوى باشى.

تو اى مادر مکن زارى که من اکنون بسى شادم                   که جان شیرینم را در راه قرآن بدادم
همانا شیر پاک تو مرا جانباز پرورده                                      که باشد افتخار تو اگر بر خاک افتادم 
تو هم بابا مکن زارى مزن بر سر                                           که باشد افتخار تو اگر بر خاک افتادم
مهدى بیا که سوختم به هجر ماه تو                                        بهشت را فروختم به نیمى از نگاه تو
بدان امید زنده‌ام که گردم از سپاه تو                                   اگر  نیست باورت بیا که روبرو کنیم

بارى پدر جان که فرزندى چنین پرورش دادى که در راه حق مبارزه کند این ماموریت از طرف خدا به من داده شده و من انجام دادم و از تو مى‌خواهم که براى من گریه نکنى و در راه اسلام و پیروزى امام خمینى همچون کوه مقاوم باشى.

برادران و خواهرانم پیرو خط امام و یارانش باشید؛ مرا ببخشید و بارى از همه دوستان وآشنایان و همسایگان طلب آمرزش و عفو مى‌کنم.

راهى که انتخاب کردم به جز راه الله نیست و از روى حرص به بهشت یا ترس از دوزخ نیست که فقط به خاطر خدا واسلام عزیز است ؛ برای اینکه توانسته باشم رضاى حق تعالى را بجاى آورم و از تمام جان و مال و کسان خود گذشتم.

بدانید که به یارى خداوند متعال جمهورى اسلامى در تمام جهان گسترده خواهد شد و تنها آرزوى من این است که پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله به رهبرى حضرت مهدى موعود (عج) بر تمام جهان بر افراشته شود.

 عزیزان در زندگى هدفتان براى خد  باشد، امام را تنها نگذارید و او را یارى کنید و از دستورات او که دستورات خداست اطاعت کنید.
انتهای پیام/89001/

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام جمهوری اسلامی قرآن پرچم لا اله الا الله دفاع از امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۸۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سلیمان طاهری صبح سه شنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه که در دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش جهت کمک به نیازمندان این شهر و همچنین کارکنان وظیفه بی‌بضاعت مشارکت بیشتری خواهند داشت.

وی از تعامل ۲ جانبه و مشارکت ارتش با کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد و افزود: این تعامل به ویژه در حوزه مهندسی و اجرای طرح مردم یاری و محرومیت زدایی در مناطق مرزی و محروم این استان خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا گفت: بر اساس این تعامل ۲ جانبه، کارکنان وظیفه دارای مهارت و بی‌بضاعت جهت دریافت وام از کمیته امداد امام خمینی (ره) معرفی خواهند شد.

به گفته طاهری، مرکز نیکوکاری نیروی زمینی ارتش در راستای کمک به نیازمندان و کارکنان وظیفه بی‌بضاعت پویا خواهند شد.

کد خبر 6092839

دیگر خبرها

  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • میوه های فرهنگ و موشک را در اقتصاد بچینید
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست