Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-چاپ چهارم کتاب «به وقت اردیبهشت» از سوی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار کتاب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، چاپ چهارم کتاب «به وقت اردیبهشت» از سوی به نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) روانه بازار کتاب شد.

این اثر روایتی از زندگی «حسن قاسمی دانا» نخستین شهید مشهدی مدافع حرم، براساس خاطرات مادر، دوستان و نزدیکان وی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مریم عرفانیان، نویسنده پرکار حوزه دفاع مقدس، در قالب 19 داستان «ظهرِ تب‌ دار، هیچ برگی بی تو زمین نمی ‌افتد، آشتی، عطرِ خاکِ شلمچه، رقیبی که رفیق شد، وقتِ عاشقی، یک دوستیِ ناب، طعمِ تلخ شیرینی، هَل مِن ناصرٍ ینصُرُنی، جانم می ‌رود ...، یکی شبیه خودش، به من نگو بی‌‌معرفت، عصرِ پنجشنبه، عملیات ثامن ‌الائمه، خبری در راه است، بوسه ‌ای که جاماند و مسافر بهشت» زندگی نامه شهید حسن قاسمی دانا را از کودکی تا شهادت در این کتاب به رشته تحریر درآورده است.

چاپ نخست این اثر در سال 1397 منتشر شد که بنا به استقبال مخاطبان، کتاب «به وقت اردیبهشت» در چهار نوبت و شمارگان 53 هزار نسخه به زیور چاپ آراسته و روانه کتاب فروشی ها شده است.

مسابقه کتابخوانی سردار منتظران در یزد برگزار می‌شود + پوسترکتاب مجموعه اشعار شاعران استان هرمزگان در رثای شهید سلیمانی رونمایی شد+تصاویر2000 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی همدان از سوی کتابخانه ملی منطقه غرب کشور اهدا شد

همزمان با ششمین سالگرد شهادت شهید حسن قاسمی دانا، مسابقه‌ای نیز تحت عنوان «به وقت اردیبهشت» با همکاری و مشارکت آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، ستاد دائمی یادواره شهید مدافع حرم حسن قاسمی دانا و انتشارات به‌نشر برگزار شد و استقبال خوب عموم مردم را به همراه داشت.

شهید قاسمی دانا، صبح روز جمعه نوزدهم اردیبهشت‌ 1393در عملیاتی با نام مقدس امام رضا(ع) در سوریه به جرگه شهیدان دفاع از حرم اهل بیت(ع) پیوست و نامش جاودانه شد.

علاقه مندان برای دریافت این کتاب و مشاهده سایر کتاب‌ها و محصولات فرهنگی به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) می‌توانند به سایت فروش اینترنتی کتاب به نشر به نشانی www.behnashr.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وقت اردیبهشت آستان قدس رضوی حسن قاسمی دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت
چادرملو اردکان – آلومینیوم اراک – ساعت ۱۸:۱۵- ورزشگاه شهید نصیری یزد
تراکتور تبریز- مس رفسنجان – ساعت ۱۹- ورزشگاه یادگار امام تبریز
گل گهرسیرجان – هوادار تهران – ساعت ۱۹ ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان
سپاهان اصفهان – ملوان انزلی – ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه نقش جهان اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی