Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده بریتانیایی فرمول یک عنوان کرد دوست دارد حالا همه او را با لقبی که از شوالیه گرفته است صدا بزنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، سرانجام افتخاری که شایسته او است به او اعطا شد. لوییس همیلتون (که به زودی ۳۶ ساله خواهد شد) لوح تقدیر را از ملکه دریافت کرد. قهرمان هفت بار جهان می‌خواهد در آینده اینگونه خطاب شود: سر لوییس همیلتون!

در سال ۲۰۰۸، پس از اولین عنوان جهانی خود در مک لارن - مرسدس (یک امتیاز جلوتر از فیلیپه ماسا راننده فراری) ، نشان افتخار MBE (عضو امپراتوری انگلیس) در خانواده سلطنتی به او اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همیلتون سپس به ملکه: "من دوست دارم برگردم!"

بعد از جک، استرلینگ و جکی


اکنون زمان آن فرا رسیده است، حتی اگر او فقط بتواند این افتخار را به صورت مجازی دریافت کند! بعد از جک برابهام (۱۹۷۸)، استرلینگ ماس (۱۹۹۹) و جکی استوارت (۲۰۰۱)، وی چهارمین سوپراستار اتوموبیل‌رانی است که مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

دو بنیانگذار تیم ویلیامز، فرانک ویلیامز (۱۹۹۹) و پاتریک هد (۲۰۱۵) نیز شوالیه شدند.

توتو ولف به لوییس ادای احترام می‌کند
 توتو ولف، رییس تیم مرسدس گفت: "لوییس یکی از بزرگترین رانندگان اتومبیلرانی در تمام دوران‌ها و موفق‌ترین ورزشکار بریتانیایی عصر خود است. دستاوردهای او سال‌هاست که در سراسر جهان شناخته شده است. امسال او هم‌چنین صدایی قدرتمند علیه تبعیض و نژادپرستی بود. انگلیس می‌تواند به داشتن سفیر خود سر لوییس همیلتون افتخار کند! "

«غول واقعی ورزش!»

مدیرعامل جدید فرمول ۱ و رییس پیشین تیم فراری، استفانو دومنیکالی هم‌چنین به دارنده هفت عنوان قهرمانی جهان و ۹۵ پیروز گرندپری  ادای احترام کرد: "لوییس یک غول واقعی ورزش ما است. نفوذ او چه در داخل ماشین و چه در خارج از ماشین بسیار زیاد است! "

رویای همیشگی همیلتون

برای سر لوییس همیلتون، به عنوان یک ورزشکار رنگی، یک رویای طولانی به پایان می‌رسد. من فکر می‌کنم لیاقت این افتخار را دارم. من همیشه نماینده انگلیس بزرگ بودم.

به عنوان مثال ، در حالی که اندی ماری اسطوره تنیس از اسکاتلند نمی‌خواهد در مسابقات به عنوان "سر" خطاب شود ، همیلتون اعتقادی به این ندارد.

لوسیس: "بله آقا!"


ماه‌ها پیش لوییس گفت ، "من این عنوان را درخواست می‌کنم! همچنین از دوستان، از همه می خواهم من را سر لوییس همیلتون صدا بزنند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لویس همیلتون فرمول یک لوییس همیلتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان پس از دیدار با آبی پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که با پیروزی زردپوشان همراه بود، از گرویدن خود به دین مبارک اسلام خبر داد.

او در این خصوص اظهار داشت: مساله شخصی من با کارهای حرفه‌ای جدا است. با افتخار به دین مبارک اسلام گرویدم. من اکنون عضو یک خانواده ایرانی هستم و قصد داشتم در پایان فصل این موضوع را اعلام کنم.

کد خبر 6089395

دیگر خبرها

  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم
  • مورایس: با افتخار یک مسلمان هستم + فیلم
  • فیلم| مورایس: با افتخار مسلمان شدم
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند