Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:40:03 GMT

ترامپ: دولت جدید ۲۰ ژانویه روی کار خواهد آمد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۰۹۵۷۰

ترامپ: دولت جدید ۲۰ ژانویه روی کار خواهد آمد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یو اس ای تودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، بدون نام بردن از جو بایدن گفته است که دولت تازه ایالات متحده روز ۲۰ ژانویه روی کار خواهد آمد.

ترامپ در یک ویدیو دو دقیقه و ۴۱ ثانیه‌ای که در توییتر منتشر شده، گفته است: دولت جدید در تاریخ ۲۰ ژانویه ادای سوگند خواهد کرد (و روی کار خواهد آمد).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون تمرکز من بر روی حصول اطمینان از انتقال بدون مشکل، قانونمند و روان قدرت است. در این لحظات مطالبه التیام و آشتی جویی ضروری است.»
این اظهارات دونالد ترامپ برخلاف ادعاهای قبلی او در خصوص پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر و «تقلب گسترده» در این انتخابات است.

دونالد ترامپ در آغاز این ویدیو گفته است که مانند «همه آمریکایی ها از خشونت‌ها و بی‌قانونی و هرج و مرج» در جریان حمله به ساختمان کنگره «خشمگین» شده است.

روز چهارشنبه شماری از هواداران دونالد ترامپ که در سخنرانی او در جنوب کاخ سفید شرکت کرده بودند به سمت ساختمان حرکت کردند. دونالد ترامپ در این سخنرانی گفته بود که به همراه تجمع کنندگان به سمت کنگره حرکت خواهد کرد.

اما به دنبال تجمع در اطراف ساختمان کنگره، شماری از خشونت طلبان طرفدار دونالد ترامپ وارد ساختمان آن شدند.

دونالد ترامپ در ادامه این ویدئو گفته است که پس از حمله فوراً به گارد ملی و نیروهای امنیتی دستور داده است تا در اطراف کنگره مستقر شده و مهاجمان را این ساختمان بیرون کنند.

ترامپ همچنین خطاب به «تظاهرکنندگانی» که وارد ساختمان کنگره شدند، گفته است، شما نسبت به کرسی دموکراسی بی حرمتی کردید. کسانی که دست به خشونت و تخریب زدند: شما نماینده کشور ما نیستید. کسانی که قانون را زیر پا گذاشتند: شما (هزینه عمل خود را) پرداخت خواهید کرد.

رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: ما تازه یک انتخابات بسیار فشرده را پشت سر گذاشته‌ایم و هیجانات بالا رفته است. اما اکنون باید خونسردی خود را حفظ کرده و آرامش دوباره برقرار شود.

کد خبر 5116798 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: دونالد ترامپ کابینه جدید ایالات متحده امریکا ایالات متحده امریکا عراق قاسم سلیمانی دونالد ترامپ ایران کنگره آمریکا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی جو بایدن عربستان سعودی فلسطین سوریه کره جنوبی لبنان دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم


به گزارش تابناک؛ رویترز نوشت: جو بایدن در یک مناظره تلویزیونی گفت: من هستم، نمی دانم چه زمانی اما خوشحال می‌شوم که با او مناظره کنم.

این اظهارات واضح ترین اظهارات بایدن در مورد چشم انداز مناظره ریاست جمهوری بود. بایدن قبلاً متعهد به مناظره با ترامپ نبود و ماه گذشته گفته بود که این موضوع به رفتار رئیس جمهور سابق بستگی دارد. ترامپ که پیش از پیروزی در رقابت‌های مقدماتی جمهوری‌خواهان در ماه گذشته از مناظره با رقبای خود امتناع کرد، در هفته‌های اخیر بایدن را به چالش می‌کشد تا با او درگیر شود و به او پیشنهاد داده است که «در هر زمان و در هر مکان» با او مناظره کند.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس در اوایل ماه جاری، بایدن در میان رای دهندگان ثبت نام شده ۴۱ به ۳۷ درصد نسبت به ترامپ برتری دارد.

گفتنی است بایدن و ترامپ در دو مناظره تلویزیونی انتخابات ریاست جمهوری در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ با یکدیگر روبرو شدند.

 

شفقنا

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • حق معلم با مادیات ادا نمی شود
  • شورای روابط اسلامی‌-آمریکایی: بایدن به روح ملت خیانت کرد
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!