Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،کشتارگاه صنعتی طیور طبس تنها یکی از مدرن‌ ترین و مجهز ترین کشتارگا ه‌های طیور خراسان جنوبی است. در این کشتارگاه ۲۷ نفر در دو شیفت کاری فعالیت می‌کنند. 

برای راه اندازی این کشتارگاه حدود ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

در این کشتارگاه هر شیفت ۸ ساعته ۴ هزار قطعه مرغ کشتار و بسته بندی می شود  و  این ظرفیت را دارد که در آن، هر ساعت ۲ هزار قطعه مرغ کشتار و بسته بندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۱۲ هزار تُن گوشت مرغ در مرغداری ‌های خراسان جنوبی تولید شد

تولیدات این کشتارگاه کاملا استاندارد است و تاریخ ذبح و کد رهگیری روی بسته بندی درج می‌ شود.

کارگران هم از کار خود راضی هستند و می گویند زندگیشان را با فعالیت در این کشتارگاه اداره می کنند.

زارع نیا رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان طبس گفت: با راه اندازی این واحد کشتارگاه طیور در شهرستان طبس تولیدات مرغ ارتقا یافته و باعث اشتغالزایی در شهرستان نیز شده است.

احمدی رئیس اداره تعزیرات شهرستان طبس نیز افزود: در این شهرستان با توجه به نبود کشتارگاه و وجود چندین مرغداری‌، مرغ تولیدی از شهرستان خارج می شد اما اکنون دیگر مرغداران دغدغه فروش را ندارند.

محصول این واحد تولید کننده گوشت مرغ از ۸ واحد مرغداری طبس تامین می‌ شود که ۶ واحد آن پرورش دهنده مرغ بدون آنتی بیوتیک هستند.

حالا با راه اندازی این کشتارگاه در شهرستان طبس علاوه بر کنترل قیمت مرغ، دغدغه مرغداران برای فروش نیز مرتفع شده است.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذبح مرغ واحد مرغداری کشتارگاه صنعتی طیور کشتارگاه طیور شهرستان طبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • راه‌اندازی نخستین واحد تولید پروپیلن از پروپان در ۱۴۰۴
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور