Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در گفت و گو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گام دوم خدمات الکترونیک سلامت اظهار کرد: تجربه ارزشمندی در بیماری کرونا در مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام رقم خورد.

او با بیان اینکه زنجیره کاملی از خدمات تولیدی و دانشی در این راستا به کار گرفته شده است، افزود: از جمله اقدامات تولید ماسک، ایجاد فضای روانی مناسب عدم شناخت بیماری، تولید دارو، واکسن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

سلیمانی ادامه داد: با راه اندازی سامانه ۴٠٣٠ بار مراجعات به درمانگاه‌ها کاهش یافت و بار روانی و ذهنی مردم نسبت به بیماری کنترل شد.

مدیرعامل بنیاد احسان با بیان اینکه در مراحل مختلف بسته‌های معیشتی، بهداشتی و پروتئینی به اقشار آسیب دیده ناشی از کرونا اهدا شد، بیان کرد: غربالگری محله به محله در ١٠٠ نقطه از مناطق پر خطر تهران و برخی از شهرستان‌ها انجام شد و افراد مشکوک به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

سلیمانی گفت: در محله هایی همچون محله هرندی تست رایگان کرونا انجام شد که در کاهش مرگ و میر بسیار اثرگذار بود.

او با بیان اینکه سامانه ۴٠٣٠ ساماندهی الکترونیکی در شرکت برکت تل است که علاوه بر مشاوره در خصوص بیماری کرونا زیر ساخت‌های برای مشاوره بیماری‌های همچون سرطان و .. را دارد، افزود: برنامه ریزی شده است در اکثر مناطق محروم در سال آینده با استفاده از ظرفیت خانه‌های بهداشت و درمانگاه و استفاده از دورا پزشکی چرخه اتصال بیمار به پزشک متخصص تسهیل شود.

بیشتر بخوانید

آخرین وضعیت افرادی که واکسن کرونای ایرانی دریافت کرده اند آغاز تزریق "واکسن کوو ایران برکت" به دومین گروه از داوطلبان

مدیرعامل ادامه داد: در راستای مقابله با بیماری کرونا تاکنون ٣۵ میلیون نفر با این سامانه تماس گرفتند.

او با بیان اینکه در آینده نزدیک اپلیکیشن ۴٠٣٠ راه اندازی خواهد شد و ارتباط بین بیماران و پزشکان را راحت‌تر می‌کند و خدمات بیشتری ارائه می‌شود، گفت: از ابتدای کرونا تاکنون ۵ میلیون بسته معیشتی و پروتئینی به مناطق محروم ارسال شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان گفت: برای آخر سال قرار است بسته‌هایی در قالب بسته‌های معیشتی، بهداشتی، پروتئینی و پوشاک با کمک خیرین و گروه‌های جهادی ارسال شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ویروس کرونا بسته های معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۰۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران