Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@14:26:20 GMT

احداث سه خانه کشتی در خرم‌آباد ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۰۱۲۴

احداث سه خانه کشتی در خرم‌آباد ضروری است

ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث سه خانه کشتی در شهرستان ضروری است.

مهرداد ویسکرمی در جلسه مباحث و مشکلات شهری خرم‌آباد که ۱۸ دی‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما حل مشکلات مردم است و تا پایان شورای پنجم مصمم هستیم که مشکلات شهری را ماهانه بررسی و به دنبال راهکار اساسی برای برون رفت از این مشکلات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه قبلی بحث قیر یکی از مشکلات اساسی شهرداری عنوان شد، بیان کرد: خوشبختانه طی مصوبه مجلس قیر بر اساس شاخص تقسیم و سهم لرستان نیز مشخص شده است.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به اینکه ۱۲۴ هزار و ۱۰۷ هزار میلیون ریال به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ۲۳۰ هزار میلیارد ریال به بنیاد مسکن، ۷۰ هزار میلیارد ریال به بسیج سازندگی و ۴۱ میلیارد ریال به سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس جهت آسفالت راه‌های فرعی و روستایی روکش و آسفالت شبکه‌های اصلی و فرعی روستایی و عشایری و معابر هدف بازآفرینی شهری و طرح‌های مسکن مهر در اختیار مسکن و شهرسازی قرار گرفته که بر اساس شرح جدول توزیع می‌شود، افزود: نبود سالن کشتی با توجه به سابقه استان در بحث کشتی، یکی از مشکلات شهری خرم‌آباد است که با توجه به علاقه جوانان استان به کشتی و این‌که بسیاری از قهرمانان ما در حاشیه شهر به سر می‌برند احداث حداقل سه سالن کشتی فعال در شمال، جنوب و مرکز شهر از ضروریات است.

محمد شریفی مقدم شهردار خرم‌آباد هم در این جلسه با اشاره به بحث تهاتر ۴۵ میلیارد ریالی شهرداری خرم‌آباد با قرارگاه خاتم گفت: با توجه به این‌که در سال ۱۴۰۰ هم، ‌بند (و) را خواهیم داشت بنابراین ضرورت دارد تا نمایندگان و شورای شهر پروژه‌های شهری را استارت بزنند.

وی پیگیری مباحث ابنیه‌های‌ غیرتاریخی در حال تخریب پادگان ۰۷، اجرای فاز دوم تعریض خیابان انقلاب با مشارکت بانک پاسارگاد و تهاتر برای برج‌های دوقلو که به شهرداری واگذار شده را از پروژه‌های شهری در دست اقدام شهرداری خرم‌آباد برشمرد و افزود: خوشبختانه رویکرد دو سال اخیر شورا مباحث فرهنگی در مناطق کمتر توسعه‌یافته با احداث سراهای محله بوده است اما، در این مناطق زمین‌های بلااستفاده‌ای وجود دارد که اگر سازمان ورزش و جوانان همکاری کنند می‌توانیم در بحث ورزش‌های همگانی فعالیت‌های مشارکتی داشته باشیم.

شهردار خرم‌آباد با اشاره به این‌که بازآفرینی شهری در استان‌های دیگر موفق است اما در این بخش ما در بافت فرسوده و بافت‌های حاشیه‌نشین مشکلاتی چون آسفالت، فضای سبز و تملک را داریم بیان کرد: با پیگیری استاندار پنج میلیارد اعتبار برای سامان‌دهی دره اسدآبادی گرفته‌ایم اما متوجه شدیم که رئیس‌جمهور کل اعتبارات بازآفرینی سال جاری را به سیستان و بلوچستان اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شورای شهر شهرداری مجلس شورای اسلامی بنیاد مسکن خانه کشتی میلیارد ریال خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر

گفته‌ می‌شود که بخش بزرگی از پارک لاله که مملو از درختان کهنسال است به تازگی حصارکشی شده و گفته شده که قرار است در آنجا ساختمانی از طرف شهرداری احداث شود. همچنین تاکید شده با توجه به تعرضات و دستکاری‌هایی که در بوستان‌های دیگر از جمله پارک اندیشه و پارک قیطریه در حال وقوع است و پیش‌تر هم با حذف درختان و احداث بنا در ابن پارک صورت پذیرفته، خطر جدی است./چندثانیه

   

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • آینده‌نگری در ورزش برای پرورش استعدادها ضروری است
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر