Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، کرامت مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ۱۵ اثر ارسال شده از استان به جشنواره فیلم کوتاه «رسام»، سه اثر به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت.

کرامت افزود: از مجموع ۴۷ اثر از استان‌های مختلف به بخش مسابقه جشنواره فیلم «رسام» فیلم مستند «عزیزقلی» به کارگردانی «سیدجواد هادی‌اصل» از استان کهگیلویه و بویراحمد مقام دوم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی رسام (فیلم‌های کوتاه دفاع مقدس و مقاومت) به صورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور در یاسوج برگزار شد.

کرامت تلاش برای بازشناسی نقش موثر دوران دفاع مقدس و انعکاس سیمای حماسه‌آفرینان قهرمان ایران اسلامی و سایر ملل و زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع در بین فیلم‌سازان نسل جوان را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

مدیر هنری و سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: این جشنواره با رویکرد مدافعان وطن و مدافعان حرم در دو بخش اصلی فیلم (۱۸۰ ثانیه‌ای، مستند، داستانی، پویانمایی و نماهنگ) و فیلمنامه برگزار شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس جشنواره بین المللی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • گزارش تصویری | سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد