Web Analytics Made Easy - Statcounter

معین عباسیان هافبک چپ پای تیم فوتبال پیکان مدعی شد اگر این تیم در دیدارهای اخیر ساده امتیاز از دست نمی‌داد، الان صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر بود. - اخبار ورزشی -

معین عباسیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی تیمش برابر نساجی قائمشهر گفت: این یک برد خوب و دلچسب بود و البته می‌دانستیم که با توجه به شرایط نه چندان خوب نساجی، همه بازیکنان این تیم می‌خواهند برای سرمربی‌شان بازی کنند و این کارمان را سخت‌تر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هافبک چپ پای تیم فوتبال پیکان در ادامه افزود: بازیکنان نساجی انگیزه زیادی داشتند و بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ما روی یک غافلگیری گل خوردیم، ولی خوشبختانه به بازی برگشتیم و در نهایت یک برد مهم و شیرین را به دست آوردیم تا موقعیت‌مان در جدول بهتر شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد شرایط پیکان در این فصل و اینکه هدف آنها قرار گرفتن در چه رتبه‌ای است، تصریح کرد:‌ خدا را شکر وضعیت ما تا اینجا خوب بوده و هدف باشگاه این است که در نیمه بالای جدول باشیم. ما البته در بعضی از بازی‌ها گاف دادیم و اگر ساده امتیاز از دست نمی‌دادیم، الان در صدر جدول قرار داشتیم. با این حال تلاش می‌کنیم تا این روند خوب را ادامه دهیم.

عباسیان را جع به کار کردن با مهدی تارتار خاطر نشان کرد: تارتار یک مربی جدی و مصمم است و کار کردن با این مربی بسیار خوب است. در پیکان اسم‌ها بازی نمی‌کنند و هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب قرار می‌گیرد. خدا را شکر همه در تیم ما تلاش می‌کنند تا بهترین باشند.

تارتار: در نیمه اول غافلگیر شدیم و برای نیمه دوم بازیکنان را توجیه کردیم/ در تیم ما اسم‌ها بازی نمی‌کنند

 

هافبک پیکان با اشاره به شرایط خودش در این تیم گفت: وضعیت من در حال حاضر خوب است. البته اولین باری که امسال بازی کردم در دیدار با صنعت نفت بود که متأسفانه در دقیقه 70 از ناحیه همسترینگ مصدوم شدم، ولی چون بازیکن نداشتیم مجبور شدم با آن شرایط بازی کنم. من چند هفته را از دست دادم و بدشانسی من این بود که بازی‌ها هم فشرده برگزار می‌شد. خوشبختانه شرایط من بهتر شده است و امیدوارم در بازی‌های آینده به ترکیب اصلی برسم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر هندبال لیگ برتر هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی بودیم

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرپسولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • اوسمار: شایسته پیروزی بودیم
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی