Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-29@14:18:21 GMT

دستگیری دالتون‌های نیشابور به وقت بامداد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۰۳۵۹

دستگیری دالتون‌های نیشابور به وقت بامداد

فرمانده انتظامی نیشابور از دستگیری عاملان شرارت شب گذشته این شهر طی کمتر از یک ساعت در ساعت یک بامداد خبر داد و از شهروندانی که از این متهمان شکایتی دارند، خواست هر چه سریع‌تر به کلانتری ۱۳ واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسین دهقان پور گفت: شب گذشته در پی گزارش شرارت سه شرور موتورسوار در خیابان ۱۷ شهریور نیشابور به فوریت های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله دستورات لازم برای برخورد قاطعانه با عاملان این بی نظمی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: ماموران انتظامی در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شدند و بررسی‌های آنها نشان می‌داد این افراد شرور با سلاح سرد به هفت خودرو پارک شده در کنار خیابان خسارت وارد کرده و متواری شده‌اند.

وی گفت: تیم‌های مشترک کلانتری ۱۳، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی و پلیس آگاهی نیشابور در این عملیات به طور ویژه وارد عمل شدند و کمتر از یک ساعت عاملان این شرارت خیابانی شناسایی و  ساعت یک بامداد امروز دستگیر شدند.

دهقان پور تاکید کرد: شهروندانی که از این متهمان شکایتی دارند می توانند هر چه سریع تر به کلانتری ۱۳ واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به اینکه متهمان برای رسیدن به سزای عمل خود به مراجع قضایی معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: نظم و امنیت شهروندان فهیم و قانون مدار نیشابور خط قرمز پلیس است و به پشتوانه همکاری مردمی و پشتیبانی دستگاه قضایی  به افرادی که بخواهند آرامش و امنیت مردم را خدشه دار کنند فرصتی برای جولان و خودنمایی نخواهیم داد و  با برخورد قاطعانه و قانونی خادمان امنیت روبرو خواهند شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری نیشابور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت

به گزارش خبر گزاری صداو سیمای استان لرستان ؛ فرمانده انتظامی کوهدشت گفت:در پی اعلام مرکز فوريت های پليسی ۱۱۰ مبنی بر يک فقره نزاع دسته جمعی در يکی از مناطق سطح شهر ماموران انتظامی اين شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
سرهنگ علی امانی افزود: مأموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی مشاهده کردندکه درگیری چند نفر به علت اختلافات قبلی  موجب ايجاد تنش و برهم زدن آسايش  ساکنان آن منطقه شده اند.
وی گفت:با حضور به موقع و مقتدرانه پليس پنج نفر از عوامل اصلی نزاع دستگير و چهار تيغه شمشير و قمه از منازعان کشف شد.
فرمانده انتظامی کوهدشت افزود:افراد دستگير شده  برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 سرهنگ علی امانی گفت:پليس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پيگيری های لازم برای دستگيری عاملان جرم و ناامنی اقدام و با جديت با افرادی که بخواهند نظم و امنيت جامعه را خدشه دار کنند برخورد قانونی می كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت