Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@13:38:36 GMT

احتمال محکومیت بنزما به ۵ سال حبس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۰۳۶۱

احتمال محکومیت بنزما به ۵ سال حبس

کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به خاطر شراکت جرم در ماجرای اخاذی از هم‌تیمی سابقش ممکن است با مجازاتی سنگین مواجه شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت «ایس‌فوتبال» کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید به زودی باید در دادگاه حاضر شود تا بار دیگر از خود در برابر اتهام شراکت جرم در پرونده اخاذی از متئو والبوئنا، هم‌تیمی سابقش در تیم ملی فوتبال فرانسه دفاع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنزما سال 2015 متهم شد که در نقش واسطه سعی داشته والبوئنا را برای پرداخت باج به افرادی که یک فیلم خصوصی از وی در اختیار داشتند، تحت فشار قرار دهد. در واقع والبوئنای 36 از سوی یکی از دوستان دوران کودکی بنزما مورد اخاذی واقع شده بود و بنزما هم در این میان در نقش واسطه میان دو طرف ظاهر شده بود. او به همین دلیل هم درست قبل از میزبانی فرانسه از جام ملت‌های اروپای در سال 2016، مدت کوتاهی توسط پلیس فرانسه بازداشت شد و علاوه بر آن از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شد.

این ماجرا اما اکنون پس از مدتی که به دست فراموشی سپرده شده بود، حالا دوباره به سوژه‌ای داغ تبدیل شده است چرا که روز گذشته (پنجشنبه) دادگاه ورسای فرانسه اعلام کرد بنزما باید برای توضیح دادن درباره اتهاماتش در دادگاه حاضر شود. اگرچه هنوز مشخص نیست که این اتفاق چه زمانی صورت خواهد گرفت، اما گفته می‌شود در صورتی که بنزما مجرم شناخته شود، احتمال دارد که او به 5 سال حبس محکوم شود.

سیلوین کورمیه، وکیل بنزما در این باره گفت: تصمیم به دادگاه کشاندن بنزما مزخرف است و یک نوع بی‌عدالیتی ظالمانه است.

بنزما: والبوئنا دیگر دارد دیوانه‌ام می‌کند/ او با دروغ‌هایش به همه دنیا می‌خندد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال فرانسه رئال مادرید کریم بنزما فوتبال فرانسه رئال مادرید کریم بنزما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بر اساس گزارش سرویس رسانه‌ای الاتحاد عربستان؛ باشگاه‌های الاتحاد جده و رئال مادرید برای روند درمانی کریم بنزما به توافق رسیده‌اند. این مهاجم قرار است هفته آینده پس از پایان درمان مصدومیتش به عربستان بازگردد.

بیشتر بخوانید
کریم بنزما: الاتحاد شبیه به رئال‌مادرید نیست!

این فوتبالیست ۳۶ ساله در این فصل ۲۹ بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و ۱۳ گل به ثمر رساند.

کریم بنزما از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۲۳ برای رئال مادرید بازی کرد. او به عنوان عضوی از باشگاه مادریدی، پنج بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و چهار بار قهرمان اسپانیا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229238 برچسب‌ها رئال مادرید

دیگر خبرها

  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • آیا در دادگاه لاهه عزمی برای محکومیت نتانیاهوی جنگ‌طلب وجود دارد؟
  • لوکاس هرناندز رباط پاره کرد
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴