Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرکز نوآوری و شتاب ‌دهی صنعت مس کشور  و نیز سالن‌ بحران در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع)رفسنجان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان‌ از رفسنجان‌، رئیس دانشگاه ولیعصر رفسنجان، جمعه(۱۹ دی) در‌ آئین‌ افتتاح مرکز شتاب دهی با حضور وزیر صمت گفت: در این‌ مرکز قرار است مراکز نوآوری و مراکز رشد مستقر شوند و ایده های ناب تبدیل به محصول می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


دکتر حسن‌ رنجبر عسکری بیان‌ کرد: این  مرکز از سوی صنعت مس سرچشمه حمایت می شود و دانشگاه هم‌ از لحاظ علم و دانش حمایت می کند.

 

 

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی شهید ستاری رفسنجان توسط مدیریت مجتمع مس‌ سرچشمه در راستای هم‌گام‌شدن با سیاست‌های شرکت‌های بزرگ دنیا و با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهرستان پیشنهاد شد و در دی‌ماه ۱۳۹۸ تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه توسط معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، مجتمع مس‌ سرچشمه و دانشگاه ولی ‌عصر(عج) رفسنجان امضا شد.

 

 

 

سالن بحران در بیمارستان علی بن ابیطالب(ع) رفسنجان افتتاح شد

 

 

همچنین با حضور وزیر صمت، استاندار کرمان، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و جمعی از مسئولین‌ استانی و شهرستانی سالن بحران که با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مس احداث شده است مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

این‌ سالن بحران در مساحت ۷۵۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال از سوی مجتمع مس سرچشمه در راستای مبارزه با ویروس کرونا  احداث شده است و شامل تخت‌های بستری، اتاق‌های cpr ، ایزوله، پاویون ‌هایی برای خانم‌ ها و آقایان، نماز خانه و سرویس‌های بهداشتی است.

پایان پیام/605

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان این در حالیست که خانه بهداشت روستا از آبها نمونه گیری کرده و به مرکز بهداشت گزارش داده است.
این روستا با ۳ هزار و ۳۰۰ نفر جمعیت ۱۰ و نیم لیتر بر ثانیه نیاز آبی دارد در حالی که از دو چاه آب روستا حداقل ۱۵ لیتر بر ثانیه آب برداشت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • افتتاح نخستین کانون بازنشستگان ثبت اسناد و املاک کشور در مشهد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • دانشگاه آزاد سمنان میزبان نخستین مسابقه ملی «طراحی و دوخت»
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • جهش در اقتصاد کشور نیازمند نوآوری و فناوری‌های جدید است