Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجمد حسن فتحی رئیس دانشگاه تربت حیدریه گفت: عبور از نسل سوم دانشگاه و ورود به جایگاه دانشگاه کارآفرینی، موقعیتی است که امروزه اکثر دانشگاه‌های تراز اول دنیا به دنبال آن هستند و این مهم با دستیابی به پژوهش بنیادین و تشویق جامعه دانشگاهی و همچنین اعتماد سازی صنایع مختلف جامعه بیرونی قابل حصول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: دفتر کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت دانشگاه تربت حیدریه، سالهاست که در اکوسیستم کارآفرینی و صنعتی تربت حیدریه، توانسته با جلب اعتماد و جذب توان بومی در توانمندی تبدیل دانشگاه به یک مرکز در حال عبور به نسل سوم گام بردارد.

رئیس دانشگاه تربت حیدریه ادامه داد: دفتر ارتباط با صنعت در دانشگاه می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های پژوهشی صنعتگران تربت حیدریه  و خراسان رضوی باشد و با حضور و همکاری استادان دانشگاه، قدمی در جهت رفع مشکلات موجود بر سر راه صنعت در زمینه‌های مختلف برداشته می‌شود و شاهد رونق و شکوفایی بیشتر صنعت تربت حیدریه خواهیم بود.

 فتحی بیان کرد: این دفتر با ارائه وبینار‌های کارآفرینی به صورت هفتگی، ارتباط موثری را در بین جامعه دانشگاهی و صنعتی منطقه به وجود آورده و امید است با توسعه این جریان، دانشگاهیان را با وجود دور بوردن فیزیکی از محیط دانشکاه نسبت به کارآفرینی و ارتباط با صنعت ترغیب نماید.

مسعود گوهری منش رئیس گروه کارآفرینی و ارتباط با جامعه و صنعت هم در این باره گفت: راه اندازی کلینیک صنعت در منطقه، برنامه‌های راهبردی کارآموزی و کارورزی دانشجویان، پایش اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی، تسهیلگری در پروژه‌های فناورانه دانشگاه با صنعت، ارتباط سازی دانشگاهیان با جامعه بیرونی و توانمندسازی و ایجاد روحیه خودکارآمدی و کارآفرینی از اصلی‌ترین وظایف این مجموعه مهم و کلیدی در دانشگاه است.

انتهای پیام//ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پژوهش و فناوری فارغ التحصیلان دانشگاهی کارآفرینی واشتغال کارآفرینی و ارتباط تربت حیدریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مشاور معاونت پرستاری و نمایندۀ دفتر توسعۀ منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت به‌همراه جمعی از مدیران دانشگاه از پانسیون‌های پرستاران در حال احداث بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه بازدید کردند.

رئیس ادارۀ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به این‌که بازدید به‌منظور برآورد پیشرفت کاری طرح احداث، تکمیل و تجهیز پانسیون‌های پرستاری انجام شد، گفت: این طرح برای رفاه حال پرستاران به‌ویژه پرستاران غیر بومی که مشکلات عدیده‌ای برای اسکان در ایام ارائۀ شیفت در بیمارستان‌ها دارند، در حال اجرااست.

معصومه پاشایی افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم از سوی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، تکمیل مراحل باقی‌ماندۀ این پروژه سرعت بیشتری بگیرد تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

مدیر بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) نیز در حاشیۀ این بازدیدگفت: ساختمان بخش‌های اداری، MRI، انکولوژی، زیست پرستار و زیست پزشک در اولویت پروژه‌های عمرانی دانشگاه قرار دارد که امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌‎ها، گامی ارزشمند در جهت خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی هر چه جامع‌تر به مراجعین و ارتقای رضایت‌مندی کادر درمان به‌ویژه پرستاران عزیز برداشته شود.

فهیمه عطاریان با بیان این‌که تلاش کادر درمان و تیم مدیریتی و پشتیبانی این مرکز کسب رضایت‌مندی حداکثری مراجعین و پاسخ‌گویی جامع به نیاز‌های درمانی شهروندان محترم است، افزود: هم‌اکنون بیمارستان ۲۷۲ تخت‌خوابی امام حسین (ع)، پاسخ‌گوی خدمات درمانی مردم شهرستان تربت حیدریه و شهرستان‌های اطراف در بخش‌های ارتوپدی، جراحی عمومی و جراحی اعصاب، داخلی، بخش VIP، بخش چشم، گوش، حلق و بینی و بخش‌های مراقبت ویژه شامل اتاق عمل و ICU و همچنین خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی و اورژانس است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • واگذاری اراضی طرح ملی مسکن روستایی در تربت حیدریه
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • بحرانی بودن کسری مخازن آبهای زیرزمینی تربت‌حیدریه
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه