Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکومادرید پس از حذف از کوپا دل ری، دو بازی مهم در لالیگا پیش رو دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید چهارشنبه یک شکست غیرمنتظره را برابر تیم دسته سومی کورنیا تجربه کرد و از کوپا دل ری حذف شد. این یک ضربه بزرگ برای روخی بلانکو بود چون کوپا یکی از رقابت های مورد علاقه تیم مادریدی است و می توانست فاتح یک جام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دومین سال پیاپی اتلتیکو توسط یک تیم دسته سومی از این رقابت ها کنار رفت، اتفاقی که هیچکس درون تیم دوست نداشت رخ دهد. اکنون تیم به بازی های آینده فکر می کند که به ترتیب برابر اتلتیک بیلبائو و سویا خواهد بود. 

اتلتیکو شنبه برابر اتلتیک قرار می گیرد و بامداد چهارشنبه با سویا در یک بازی معوقه روبرو می شود. این شش امتیاز اهمیت زیادی دارند تا روخی بلانکو به صدرنشینی اش در لالیگا ادامه دهد. اگر فلسفه دیگو پابلو سیمئونه بازی به بازی باشد پس از شکست مقابل کورنیا باید این موضوع را بیش از هر زمان دیگر نشان دهد.

قرمز و سفیدپوشان می خواهند خیلی زود از شکست یک صفر عبور کنند و نمی خواهند این اتفاق در لالیگا تکرار شود. آن ها می دانند نباید زمان را به خاطر فکر کردن به اشتباه های کوپا دل ری از دست بدهند و باید بیش از هر زمان دیگر متحد باشند تا بتوانند این شش امتیاز خیلی مهم را به دست آورند. اتلتیکو با دو بازی کمتر دو امتیاز بیشتر از رئال مادرید دارد و اگر این شش امتیاز را به دست آورد فاصله اش با تیم دوم جدول زیاد خواهد شد. 

هر دو بازی در واندا متروپولیتانو برگزار می شوند، جایی که تیم مادریدی خیلی احساس قدرت می کند. در این فصل تنها ویارئال توانسته است در این ورزشگاه امتیاز به دست آورد که با کسب تساوی این اتفاق افتاد. از طرف دیگر در کوپا دل ری بازیکنانی که مدت زمان طولانی برای اتلتیکو در این فصل بازی کرده اند حضور نداشتند و برابر اتلتیک دوباره همان ترکیبی به میدان خواهد رفت که در لالیگا خوب کار کرده است. یان اوبلاک، ارموسو، کوکه، یانیک کاراسکو، توماس لمار، مارکوس یورنته، لوییس سوارس بازی خواهند کرد و باید دید تریپیر که توانست از فیفا اجازه بازی بگیرد به میدان خواهد رفت یا نه. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتلتيكو مادريد لالیگا کوپا دل ری کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم

دیدار تیم‌های بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا با برتری پر گل بارسلونا به‌پایان رسید.

خبرگزاری ایمنا، تیم‌های بارسلونا و والنسیا شامگاه _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وسوم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بارسلونا به‌پایان رسید.

فرمین لوپز مارین در دقیقه ۲۲ و رابرت لواندوفسکی در دقایق ۴۹، ۸۲ و ۳+۹۰ گل‌های تیم بارسلونا را به ثمر رساند.

هوگو دورو در دقیقه ۲۷ و پپلو در دقیقه ۳۸ و از روی نقطه پنالتی گل‌های والنسیا را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا کد خبر 749219

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است