Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@03:20:54 GMT

کوتاه درباره سینگر 911 سافاری+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۱۶۱۸

کوتاه درباره سینگر 911 سافاری+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، سینگر شرکتی مستقر در کالیفرنیا آمریکا که 911 های قدیمی را به صورت تخصصی و اختصاصی بازطراحی و تقویت می‌کند و به واسه همین تغییرات یکی از مشهورترین شرکت های مستقل در صنعت خودروسازی به شمار می‌رود.
این شرکت جدیدترین ساخته خود یعنی 911 سافاری را معرفی کرده که قابلیت هایی در حد و اندازه خودروهای رالی داکار و سری مسابقات Baja 1000 دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
این مدل بر پایه پورشه 911 با کد اتاق 964 توسعه داده شده است.
این مدل سفارش یکی از مشتریان این شرکت است که درخواست یک 911 با قابلیت های بالای آفرودی مجهز به موتور هوا خنک را داده است. این مدل با مشارکت ریچارد توتیل متخصص خودروهای رالی شرکت پورشه تولید شده است.
در حقیقت این مشتری دو دستگاه از این 911 سافاری را سفارش داده است. یک دستگاه به رنگ سفید که قابلیت حرکت در جاده های بیابانی را دارد و یک دستگاه به رنگ قرمز که قابلیت استفاده بر روی سطح آسفالت را به این مشتری ثروتمند می‌دهد.  
این پروژه به صورت اختصاصی نخواهد بود و در صورت سفارش به سینگر شما می‌توانید یک دستگاه 911 سافاری مدرن داشته باشید.
پورشه در رقابت های رالی مونت کارلو در سال 1965 با مدل رالی 911 مسابقه می‌داده است و توانست مقام پنجم را کسب کند. همچنین برای طراحی و توسعه سینگر 911 سافاری از خودروهای برنده رالی داکار با کد اتاق 953 و 959 در اوسط دهه 80 میلادی الهام گرفته شده است.
پورشه 911 با کد اتاق 964 مدل سال 1990 با موتور 3.6 لیتری تخت 6 سیلندر مجهز به دو توربوشارژر با حداکثر قدرت 450 اسب بخار نیرو رسان این 911 سافاری است.  
سیستم چهارچرخ متحرک دائمی، گیربکس دنده دستی 5 سرعته، مخزن سوخت بزرگ، دو چرخ یدکی سایز اصلی که یکی از آنها در بخش جلو و دیگری در بخش عقب خودرو قرار دارد. رول کیج با تاییدیه FIA، بدنه ساخته شده از فیبرکربن که به صورت تاشو طراحی شده است تا در صورت تصادف و یا خرابی به سرعت به بخش قوای محرکه و سیستم تعلیق دسترسی داشته باشید.
سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم در 5 جهت مجهز به فنربندی با قابلیت میرایی بالای، ترمزهای فولادی با کالیپر 4 پیستونه، لاستیک های 16 اینچی با فاق بالا ساخت شرکت گوودیر و چرخ های آلومینیومی از دیگر مشخصات سینگر 911 سافاری هستند.  
از آنجا که بدنه 964 به نسبت خودروهای امروزی بسیار کوچک است ظاهر کارتونی مانندی به خود گرفته که دلیل اصلی آن استفاده از سیستم تعلیق و چرخ های کاملا مدرن و به روز است.
فلپ های قرار گرفته در زیر گلگیر قابلیت پخش بالای گل را دارند و در کنار بدنه نیز از این گل پاش استفاده شده و نام پورشه بر روی آن حک شده است. سپر عقب نیز به صورت یک تکه ساخته شده از آلومینیوم تراش خورده است. در داخل اتاق نیز از صندلی‌های حرفه ای سبک وزن، یک سیستم ناوبری کامل، ترمز دستی هیدرولیکی و سیستم هیدراتاسیون برای هر دو سرنشین در نظر گرفته شده است.  
بر روی صندلی های نیز از پوشش فلورسنت استفاده شده تا فرصت شخصی سازی را به مشتریان سینگر بدهد. طراحان شرکت سینگر حتی از اهرم تعویض دنده و فرمان با طراحی اختصاصی خود در داخل این 911 سافاری استفاده کرده اند. در مورد قیمت این مدل خاص و چشمگیر همین بس که برچسب قیمتی 7 رقمی برای آن باید بپردازید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خودرو کالیفرنیا پورشه آفرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

MEC چیست و از کی در ایران است؟

MEC مخفف Mobile Edge Compute، پلتفرم محاسبه لبه شبکه موبایل است که به توسعه دهندگان این توانایی را می‌دهد تا محاسبات مورد نیاز و برنامه‌های کاربردی را در لبه شبکه موبایل یعنی نزدیک‌ترین جا به مشترک یا دستگاه سیم‌کارت‌خور، با تأخیر کمتر مهیا کند.

به گزارش عصرخبر، این پلتفرم را دو شرکت هوآوی، چاینا موبایل و به طور مشترک در اکتبر 2018 با نام 5G SA یا 5G standalone   راه اندازی کردند تا با حذف ریسک‌های امنیتی، کنترل ریسک‌های اپلیکیشن‌های صنعتی، تأمین حفاظت بهره گیری از Big Data  را در سناریوهای ارائه خدمات گوناگون در مقیاسی بزرگتر یا به عبارتی 5G+1  ارزیابی و عملیاتی کنند.

در جریان این راه اندازی و با هدف تقویت اکوسیستم صنایعی که از این مزیت بهره برداری می‌کنند، MEC  نیز برجسته و ارائه شد. به عبارتی بهره‌گیری از MEC یا Mobile Edge Computing، باعث می‌شود محاسباتی که بر بستر شبکه، در هسته شبکه انجام می‌شود، به کاربر نزدیک شده و از توان پردازشی که سمت صنایع، در دانشگاه‌ها و هر نهادی که دارای مرکز داده است، وجود دارد، استفاده حداکثری شود.

این قابلیت در کنار قابلیت‌های دیگری که حالت 5G Standalone  در اختیار مشترکان می‌گذارد، به بهره‌گیری بیشتر از مزایای قابلیت‌های دیجیتال شبکه‌ ارائه‌دهنده این امکان، منجر می‌شود.

یکی از قابلیت‌های نسل 5 اینترنت، تأخیر بسیار کم و قابلیت دسترسی با پهنای باند بالا برای برآوردن نیازهای کنترل از راه دور است. برهمین اساس،MEC  با پردازش ترافیک محلی و محاسبه منطقی، شرایطی را فراهم می‌کند که تأخیر در شبکه5G  کاهشی چشمگیر داشته باشد.

از جمله موارد مورد استفاده این تکنولوژی، می‌توان به توسعه کارآمد پورت‌های هوشمند و کاهش هزینه‌های عملیاتی اشاره کرد. در این حالت، کسانی که از شبکه5G بهره می‌گیرند، بدون اتکا به شبکه 4G، مستقیماً با شبکه بالاتر اتصال برقرار می‌کنند تا از شبکه نسل 5 مستقل بهره بگیرند.

این مزیت برای صنایع و ارائه‌دهندگان 5G  که با صنایع در ارتباط هستند، مزیتی ویژه محسوب می‌شود.

در ایران نیز، ایرانسل 3 دی ماه سال 1402، همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام با رونمایی از 5G SA  یا حالت مستقل5G، این امکان را برای مشترکانش فراهم کرده است تا از این سرویس نیز بهره بگیرند.

همچنین مذاکراتی با صنایع جهت انجام طرح‌هایی با استفاده از5G-SA و MEC شروع شده است تا بتوان کاربردهایی عملی برای این تکنولوژی را اندازی کرد.

علاوه بر این، همراه‌اول نیز یک روز بعد از ایرانسل اعلام کرد در حوزه سلامت نمونه‌ کاربردی 5G  را با بهره گیری از فناوری MEC ارائه کرده است. البته تا کنون همراه‌اول درباره ارائه 5G Standalone که لازمه MEC است اطلاعی نداده است. MEC قابلیتی است که با بهره‌گیری از حالت مستقل 5G Standalone  قابلیت استفاده و بهره‌برداری دارد.

آنچه از MEC  می‌توان انتظار داشت، آن است که در کاربردهای صنعتی، بتواند شرایطی را فراهم کند تا کاهش مصرف انرژی و بالابردن بهره‌وری از شبکه مستقل 5G، بیشترین بهره به مشترکان برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: احتمال هشت رقمی شدن شماره‌های موبایل

دیگر خبرها

  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • ایران می تواند پرتاب انسان به فضا را رقم بزند؟+ فیلم