Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:23:27 GMT

مسوولین از خواب آمریکا بیدار شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۱۷۱۶

مسوولین از خواب آمریکا بیدار شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسین ظهر امروز در خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به وضعیت آمریکا در جریان انتخاب رئیس جمهور این کشور گفت: تایتانیک آمریکا در حال غرق شدن است، روز سیاه، لکه ننگ، شرم آور و تکان دهنده عناوینی است که خودشان مطرح کردند  و حتی ملت معترض خودشان را تروریست خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان طور که باراک اوباما و دیگر مسئولان آمریکایی گفته‌اند این لکه ننگ در تاریخ آمریکای مدعی حقوق بشر و دموکراسی خواهد ماند و دیگر ادعا نکند که آمریکا برای جهانیان الگوی دموکراسی است، غربزده‌ها و غربگراهای داخلی توجه کنند.

خطیب نماز جمعه ساوه نحوه موضع گیری دول اروپایی و دولت جو بایدن و کنگره آمریکا در این خصوص را جالب توجه دانست و عنوان کرد: دول اروپایی از معترضان خواستند به اراده و رای مردم احترام بگذارند و تسلیم نتایج انتخابات شوند و همزمان جو بایدن گفته که این مخالفت‌ها، شیشه شکستن‌ها و حمله به نمایندگان، اعتراض نیست، یک شورش علیه کشور است و این هرج و مرج و بی‌نظمی و مرز فتنه است و باید پایان یابد. 

حجت الاسلام حسینی اشاره‌ای به نحوه موضع گیری‌ها و فعالیت رسانه‌ها در قبال اغتشاش سال 88 و آشوب انتخابات آمریکا افزود: شبکه بی بی سی به جای پخش زنده این اعتراضات و درگیری‌ها، برخلاف فتنه 88، پخش موسیقی داشت، سئوال این است چرا فتنه 88، کودتا و شورش نبود و مستقیم پخش می‌شد و به جای محکوم کردن، حمایت همه جانبه می کردند . 

وی تصریح کرد: البته آنها با یک عقلانیت پس از اعلام قطعی آراء توسط کنگره، به شورش پایان دادند برخلاف فتنه گران داخلی که هنوز پس از 11 سال به جای عذرخواهی و توبه، طلبکارند، آقایان به جای سفارش آمریکا به توبه، این فتنه گران را به توبه دعوت کنید.

امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه به جای دوقطبی سازی شیعه و سنی و اهانت به مقدسات و تحریکات مذهبی و قومی، همه باید علیه دشمنان مستکبر، علیه دشمنان ایران و اسلام فریاد بکشیم گفت: به شرط اتحاد و انسجام ملی و دینی بویژه در دهه بصیرت فتح و ظهور نزدیک خواهد بود.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه بیشتر به لوایح مربوط به FATF اشاره و بیان کرد: بدون این لوایح ما برای دور زدن تحریم‌‌ها و خنثی کردن آن چاره داریم و داریم عمل می‌کنیم اما با تصویب این لوایح خودمان را خلع سلاح می‌کنیم و فشار تحریم ها چند برابر می‌شود. 

وی تصریح کرد: فریب دوقطبی سازی معیشت و مذاکره و یا تصویب این لوایح را نخورید این ادعاها بی اساس و شگردی برای تحمیل مذاکره و سلطه دشمنان و تداوم خسارت بار برجام است. لذا وزیر امور خارجه در مجلس با صراحت گفت با تصویب این لوایح نیز هیچ تضمینی برای تسهیل روابط بانکی بین المللی و راه اندازی سوئیفت وجود ندارد. 

امام جمعه ساوه افزود: مسوولین از خواب آمریکا و مذاکره با آن بیدار شوند چرا هنوز بعضی‌ها به توبه آمریکا و روابط با آن امیدوارند.

حجت الاسلام حسینی ارتحال جانگداز آیت بصیرت و حکمت، علامه مصباح یزدی را یک خسارت بزرگ به حوزه های علمیه و بلکه حوزه های معارف دینی و جبهه انقلاب و رهبری دانست و گفت: آن مرحوم تمام قد از اسلام، اهل بیت، امام و رهبری معظم و انقلاب و نظام اسلامی دفاع جانانه می‌کرد و در همه میدان هایی که احساس نیاز به حضور ایشان بود حضوری انقلابی داشت.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا اسلام خواب امام جمعه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه

محمد رضا روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص خارج کردن این وسیله گفت: دختر خانم ۲۰ ساله به دندانپزشکی یکی از بیمارستان‌های خصوصی ساوه مراجعه کرده که پس از درد شدید در ناحیه شکم، به سرعت به بیمارستان مدرس منتقل می‌شود.

این فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه زمان در انجام چنین حوادثی برای پزشک بسیار مهم است، افزود: ابزار دندانپزشکی داخل شکم این خانم تیز و برنده بود و چنانچه با سرعت در این خصوص اقدام نمی‌شد ممکن بود وارد رود کوچک شود.

وی گفت: با توجه به اینکه قطر روده کم است احتمال سوراخ شدن آن بسیار زیاد بود و حتی ممکن بود به بخش ای سی یو منتقل و منجر به مرگ این خانم شود.

روحانی ادامه داد: از سوی دیگر، دقت در خارج کردن این شیء بسیار مهم بود به طور حتم اگر در حین خارج کردن این شیء، حتی چند میلی متر جابه جا می‌شد احتمال پارگی مری، معده و روده وجود داشت.

وی افزود: به دلیل محدودیت زمان و از دیگر سو جلوگیری از عوارض بعد از خارج کردن شیء، سعی کردیم یک عمل غیر تهاجمی به روش آندوسکوپی و over tube بدون باز کردن شکم کار انجام شود.

وی گفت: اگر چه ابزاری که نیاز بود به دستگاه آندوسکوپی برای خارج کردن این فلز وصل شود، در دسترس نبود اما با ابتکار تیم اتاق عمل این اقدام انجام شد، چرا که خارج کردن آن از طریق باز کردن شکم عوارض بسیار ساخت و جبران ناپذیری برای بیمار به همراه داشت.

روحانی گفت: خوشبختانه حال عمومی بیمار خوب است و قرار است امروز مرخص شود.

وی خواستار هوشیاری و دقت کادر پزشکی در حین درمان شد.

کد خبر 6094929

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • خارج کردن ابزار ۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • آسیب های بی خوابی و شب بیداری
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • ۵ مورد از معایب بی‌خوابی و شب‌بیداری را بدانید
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد