Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@04:22:27 GMT

بازداشت زورگیر زنان ورزشکار در پارک‌ها

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۱۷۲۷

بازداشت زورگیر زنان ورزشکار در پارک‌ها

به گزارش همشهری‌آنلاین و به نقل از پلیس؛ سرهنگ کارآگاه "احمد نجفی" در توضیح این خبر بیان داشت: پانزدهم آذرماه سال جاری کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران سارق مسلحی را در پرونده سرقت مسلحانه دستگیر کردند، ولی اصرار داشت که نقشی در سرقت مسلحانه نداشته و بی گناه است.

وی گفت: حین تحقیقات پلیسی، پرونده‌های مشابه دیگری مبنی بر زورگیری از زنان و مردان در خیابان‌های خلوت و پارک‌ها به کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی ارجاع که در پایش اطلاعات به دست آمده، فرضیه یکی بودن متهم پرونده‌ها قوت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: اکثر مال باختگان زنان ورزشکار بوده که حین پیاده روی و ورزش در پارک توسط سارقی با تهدید سلاح سرد اموالشان از قبیل تلفن همراه و طلا سرقت شده است، ۵ نفر از زنان ورزشکار، سارق مسلح را شناسایی و اظهار داشتند متهم پرونده شان مسلح بوده است.

این مقام انتظامی گفت: متهم به ناچار در ادامه تحقیقات تکمیلی به جرم ارتکابی اعتراف کرد، متهم برای تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران قرار دارد.

کد خبر 578133 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی اوباشگری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی اوباشگری پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدجواد میردوستی، با اشاره به دستگیری متهمان اصلی ربایش یسنا کودک کلاله‌ای، گفت: متهمان ۴ مرد هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ۳ متهم دیگر این پرونده فعلاً در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آن‌ها تصمیم قانونی اتخاذ خواهد شد.

دادستان کلاله تصریح کرد: بعضی از افراد بازداشتی جز افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.

وی تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ یسنا کودک کلاله‌ای که یکشنبه هفته گذشته مفقود شده بود، پس از چند روز جست‌وجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229426 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده  مفقودی یسنا کودک کلاله ای
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • بازداشت 4 متهم اصلی پرونده گم شدن یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی «یسنا»
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند
  • ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا دستگیر شدند |‌ انگیزه متهمان از ربودن این کودک مشخص شد؟
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای