Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین از کهگیلویه و بویراحمد؛به نقل از عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، کارگاه آموزشی تحقیقات مقدماتی بزه قتل، ویژه قضات دادسرا و محاکم کیفری، رؤسا و دادرسان حوزه های قضایی بخش، بصورت برخط (آن لاین) برگزار گردید.

حمید نادریان معاون فضای مجازی و رسانه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با اعلام این خبر در ادامه اظهار نمود: از نکات متمایز این کارگاه حضور مدعوین خارج از دادگستری، شامل اساتید دانشگاهی، وکلا و دانشجویان و فعالین حقوقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادستان مرکز استان که دبیر و مدرس بخش اول این کارگاه نیز بوده، در همین رابطه گفت: این کارگاه دارای چهار بخش بود، که در بخش اول، آیین‏نامه اجرایی حدود اختیارات، شرح وظایف و چگونگی بررسی صحنه جرم، مصوب ریاست قوه قضائیه، از طریق پاور پوینت تهیه شده در دادسرای مرکز استان تبیین و مواد آیین نامه به نحو اجمالی بررسی گردید.

وی درخصوص مدرسین این کارگاه نیز اظهار کرد: آقای دکتر اردوان عزیزی رئیس محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان در بخش دوم و آقای دکتر موسویان از پزشکی قانونی استان در بخش سوم مطالبی را ارائه نمودند.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در ادامه اظهار داشت: این دوره ی آموزشی به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا، صرفاً با حضور بازپرسان دادسرای مرکز استان، در سالن اجتماعات این دادسرا و با بهره مندی سایر مخاطبین، از طریق سامانه بر خط ( آنلاین) برگزار شد.

نادریان گفت: در بخش دوم کارگاه دکتر عزیزی رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب مرکز استان درخصوص تقسیم بندی انواع قتل به شش دسته کلی و تبیین هر قسم و ارائه راهکارهای شناسایی و تطبیق عنوان صحیح اتهامی در پرونده قتل و همچنین نکات کاربردی مهم و متعددی را خطاب به بازپرسان در راستای اقدامات ضروری در پرونده قتل مطرح نموده و در پایان وی در خصوص برخی نقاط ابهامی قانونی در روند تحقیقات مقدماتی و صدور قرار نهایی، مطالبی مفید و ارزشمندی را بیان نمود.

معاون دادستان مرکز استان در ادامه افزود: آقای دکتر موسویان که از پزشکان با تجربه مرکز استان می باشند در بخش سوم کارگاه در خصوص اصطلاحات اختصاصی پزشکی قانونی به ویژه اصطلاحات درج شده در برگ معاینه جسد و نیز نحوه معاینه ی جسد و چگونگی پاسخگویی به ابهامات بازپرس نیز مطالب کاربری را برای مخاطبان این کارگاه آموزشی بیان نمودند.

وی بیان داشت : مخاطبین این کارگاه که از طریق بستر فضای مجازی پایگاه ابری قوه قضائیه در کارگاه، حضور داشتند، سؤالات متعددی را مطرح و مدرسین آقایان دکتر عزیزی و دکتر موسویان به این پرسش ها پاسخ های مستند و مستدل ارائه کردند.

نادریان معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درپایان درخصوص برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، تصریح کرد: از قریب یکسال پیش تا کنون رویکرد مدیریتی نوینی در برگزاری دوره ها و کارگاه‌های آموزشی و سلسله نشست‌های قضایی، پیرو تاکیدات جناب آقای دکتر نگین تاجی رییس کل دادگستری استان و اهتمام ویژه دادستان مرکز استان جناب سید علی ملک حسینی و با همکاری آقای دکتر صالحی معاون منابع انسانی و با التفات به اهمیت مباحث علمی، در سطح دادگستری استان آغاز شده و روزانه از هر حوزه قضایی اقدامی شایسته صورت می گیرد.

لازم به ذکر است در بخش چهارم و پایانی کارگاه نیز نادریان دبیر جلسه، با مروری بر عناوین مطالب بیان شده و تأکید بر نکات مهم، جمع بندی نهایی را نیز از مطالب کارگاه بیان نمود.

48

کد خبر 1474150

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کهگیلویه وبویراحمد عمومی و انقلاب مرکز استان معاون دادستان آقای دکتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است

دریافت 2 MB

از مراجع ذی ربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری و همچنین از شهرداری استعلام انجام شده است. اظهارات سردفتری که این انتقال انجام شده اخذ شده است.

از کسانی که در اطراف پرونده بودند تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است. پرونده در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است. از لحاظ قانونی منع بیان جزئیات داریم که به محض تکمیل شدن، اطلاع دقیق پیرامون پرونده اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل