Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی امیری؛ مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین گفت: براساس این تفاهم‌نامه دوره‌های توانمندسازی بسیجیان که همه ساله بصورت حضوری برگزار می‌شد، امسال با توجه به شرایط موجود و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، دوره‌های مهارتی و تربیتی بسیج در بستر سامانه‌های آموزش آنلاین سازمان فضای مجازی بسیج، بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ در جلسه‌ای که ظهر امروز(جمعه) با حضور مسئولان سازمان فضای مجازی بسیج استان و معاونت تعلیم و تربیت بسیج استان قزوین برگزار شد؛ تفاهم‌نامه‌ای در راستای آموزش سواد فضای مجازی و مباحث دینی و تربیتی بسیج بین این دو سازمان امضا شد تا در بستر فضای مجازی برای توانمندسازی بیشتر بسیجیان اقدام شود.

حجت الاسلام شیرمحمدی در این جلسه اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان بسیج مستضعفین در سال۹۹ اصلاح و تکمیل نظام تعلیم و تربیت بسیج با تمرکز بر مبانی فکری مقام معظم رهبری، دست‌یابی به محتواهای متقن و کاربردی در این زمینه است.

وی افزود: از آنجا که یکی از الزامات اساسی، توانمندسازی ارکان و افراد موثر و مسئول در امر تعلیم و تربیت بسیجیان است؛ لذا سازمان بسیج در نظر دارد تا سلسله مباحثی را با رویکرد جدید محتوایی به منظور ارتقاء سطح دانش و مهارت تربیتی بسیجیان طراحی و در قالب دوره‌های توانمندسازی ارائه کند.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج استان قزوین تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود کرونایی و اهمیت رعایت دستورالعمل‌ها بهداشتی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی با کمک سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه دوره توانمندسازی ارکان تربیتی و مدیریتی بسیج در فضای مجازی انجام می‌شود که در این راستا آموزش احکام معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی در این دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

شیرمحمدی بیان کرد: در این جلسه بر روی نکات مهمی به تفاهم رسیده و تاکید شد تا بتوانیم با همکاری این سازمان، دوره‌های آموزشی موثری در فضای مجازی برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: زمان ثبت نام در این دوره‌های آموزشی از تاریخ چهارم تا نوزدهم دی ماه تعیین شده و شروع این کلاس‌های آموزشی نیز از اول بهمن ماه تا بیستم اسفند ماه سال جاری در بستر فضای مجازی است.

در ادامه مرتضی امیری اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط سازمان بسیج مستضعفین در سال ۹۹ پیرامون توانمندسازی بسیجیان در عرصه‌های تربیتی، امروز توافق نامه‌ای فی‌مابین سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین و معاونت تعلیم و تربیت بسیج استان قزوین انجام گرفت.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه دوره‌های توانمندسازی بسیجیان که همه ساله بصورت حضوری برگزار می‌شد، امسال با توجه به شرایط موجود و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، دوره‌های مهارتی و تربیتی بسیج در بستر سامانه‌های آموزش آنلاین سازمان فضای مجازی بسیج، بصورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قزوین تصریح کرد: سازمان فضای مجازی بسیج با تمام امکانات پشتیبانی فنی و اجرایی را در بستر سامانه‌های نسرا و بصیر، آموزش آنلاین را بصورت نامحدود انجام خواهد داد و از این حیث هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد: امکان بارگذاری محتوا در قالب‌های متن، صوت، تصویر و فیلم در این سامانه فراهم شده و از دیگر امکانات سامانه آموزش آنلاین، وجود بخش نظرسنجی با انجام خروجی، حضور و غیاب و رصد میزان مطالعه هر درس، آزمون آنلاین و آفلاین و صدور گواهی پایان دوره است.

این مقام مسئول در پایان گفت: همچنین امکان بهره‌برداری از دوره‌های سواد رسانه‌ای بصورت آنلاین و آفلاین در سامانه نسرا بصورت نامحدود فراهم شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دوره های توانمندسازی توانمندسازی بسیجیان تعلیم و تربیت بسیج برگزار می شود آموزش آنلاین تربیتی بسیج تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد

تصویری از خیابانی در بروکسل پایتخت بلژیک در شبکه‌های اجتماعی فراگیر شده است.  

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم گردی
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت/ کشورها برای محفاظت از کودکان چه کردند؟
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی