Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه افزود: طی روزهای گذشته دیدیم که ایالات متحده به چه وضعی گرفتار شده و کنگره آمریکا توسط عده ای اراذل و اوباش تصرف شد و نمایندگانش از ترس در زیرزمین مخفی شدند.

وی اضافه کرد: اتفاقات اخیر امریکا فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر رو به افول بودن قدرت این کشور را به صورت واضح نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: همان نقشه ای که امریکا در سال ۱۳۸۸ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی کشیده بود و با حماسه ۹ دی مردم ایران خنثی شد، اکنون بر سر خودشان آمد.

وی با گرامیداشت سالگرد قیام ۱۹ دی مردم قم بیان کرد: این قیام که مقدمه انقلاب شکوهمند اسلامی بود، ۱۰ روز پس از سفر رییس جمهوری آمریکا به ایران شروع شد و مردم قم به خاطر ظلم ستیزی و آمریکا ستیزی این قیام را رقم زدند.

حجت الاسلام والمسلمین همچنین به اقتدار نظامی ایران اشاره کرد و گفت: ایران به یک قدرت نظامی در منطقه تبدیل شده که نشانه های آن امروز آشکار است.

وی با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضا خان در ۱۷ دی ۱۳۱۴ پس از سفر به ترکیه افزود: رضاخان تحت تاثیر افکار آتاتورک قرار گرفت و غرب زدگی را در ایران رواج داد و سعی کرد پایه بی عفتی را در جامعه نهادینه کند.

وی با بیان اینکه حجاب از الزامات دین ماست، اضافه کرد: بعضی ها فکر می کنند مساله بد حجابی مساله خاصی نیست در حالیکه در دین ما این جزو اعمالی است که آثارش به دیگران هم می رسد.

به گزارش ایرنا نماز جمعه این هفته پس از گذشت ۱۰ ماه از اعمال محدودیت های کرونایی، برای دومین بار در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ستاد اقامه نماز کشور ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ستاد اقامه نماز کشور ارومیه آذربایجان غربی ستاد اقامه نماز کشور ارومیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با بیداری و قیام سراسری دانشجویان جهان علیه جنایت اسرائیل غاصب در کشتار مسلمانان مظلوم غزه، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های قائم شهر بعدازظهر شنبه به حمایت از دانشجویان آزاده جهان در آمریکا و اروپا برخاستند.

دانشجویان و اساتید دانشگاه دخترانه حضرت فاطمه (س) فرهنگیان قائم شهر، با اجتماع در محوطه این دانشگاه، اقدام وحشیانه دولت‌ها و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا ضد قیام انسان دوستانه دانشجویان جهان در حمایت از مظلومان غزه را محکوم کردند.

دانشجویان در این مراسم ضمت قدرشناسی از اقدامات پشیمان کننده حملات پهپادی و موشکی جمهوری اسلامی به اسرائیل و محکومیت حمایت‌های ضد بشری آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای استکباری از اسرائیل کودک کش را از اهداف برپایی اجتماع بیان و حمایت قاطع خود را از قیام جهانی دانشجویان علیه جنایات استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی اعلام کردند.

همچنین اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر، جنایت اسرائیل غاصب در غزه و سرکوبی دانشجویان آزادیخواه جهان در آمریکا و اروپا توسط دولت‌ها و نیروهای امنیتی غربی را در محیط دانشگاه‌ها، به شدت محکوم کردند.

کد خبر 6090154

دیگر خبرها

  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از دانشجویان آزادیخواه اروپا و آمریکا +تصاویر
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی؛ نشانه تحریم‌ناپذیری ایران
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند