Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از نجات یک فروند لنج صیادی گرفتار در وضعیت بد جوی با ۱۸ نفر سرنشین در محدوده کنارک– پزم توسط مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به‌نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی اظهار داشت: طی تماس صاحب موتور لنج صیادی در ساعت 22:30 شب گذشته با مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار از طریق خط تلفنی 24 ساعته 1550 مبنی بر اینکه یک لنج صیادی با 18 نفر سرنشین از اسکله خارج و در نزدیکی صخره‌های پوزه "کنارک- پزم" دچار نقص فنی در موتور شده به این مرکز گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری در چابهار: بی‌آبی در کنار دریا واقعا برای مردم سخت است/ وزارت نیرو سریعا مشکلات آبی سیستان و بلوچستان را برطرف کند4 پروژه بندری در چابهار با حضور معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسیدبررسی پروژه‌های توسعه سواحل مکران با سفر معاون اول رئیس‌جمهور به چابهار

معاون دریایی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بلافاصله مرکز(MRCC) بندر چابهار با آمادگی کامل و اعزام شناور ناجی و یدککش در موقعیت مضطر حاضر و با تلاش کارکنان ناجی و یدک کش موفق به نجات سرنشینان از محدوده خطر و عملیاتی شدن موتورلنج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طی 2 ساعت عملیات شبانه در وضعیت بد جوی این موتورلنج به کمک یدک کش از منطقه خطر خارج و پس از رفع مشکل نقص فنی، موتورلنج و سرنشینان آن به اسکله کنارک هدایت شدند. شماره مستقیم 1550 مرکز جستجو و نجات دریایی(MRCC) به صورت 24 ساعته و کانال 16 دستگاه VHF  آماده دریافت اعلام حوادث دریایی است.

انتهای پیام/392/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار

(تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار

دیگر خبرها

  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • (تصاویر) بندر شهید بهشتی چابهار
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • نجات ۲۹ دریانورد هرمزگان از شرایط اضطرار/ ۳ فوتی و ۷ مجروح
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم در سیستان و بلوچستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان