Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@03:37:54 GMT

حمله به عین‌الاسد گوشه‌ای از اقتدار ایران بود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۲۲۰۷

حمله به عین‌الاسد گوشه‌ای از اقتدار ایران بود

سردار افشار گفت: حمله به پایگاه عین الاسد را یک فرصت برای خود می‌دانیم تا گوشه‌ای از اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفت‌وگو در خصوص حماسه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به عین الاسد با سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار رئیس دانشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار علیرضا افشار با بیان اینکه حمله به پایگاه عین الاسد یک فرصت برای خود می‌دانیم تا گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذاریم، گفت: این قدرت شعار نیست بلکه واقعیت دارد و ایران در زدن نقاط مورد هدف به صورت دقیق، توانمند است.

وی همچنین بیان کرد: مسئله دیگری که از حمله به عین الاسد می‌توان استخراج کرد، آسیب پذیر بودن دشمن است که نتوانست پاسخی بدهد. این اقدام برای بازدارندگی در هر گونه حادثه بعدی بسیار تعیین کننده است و در یک سال گذشته نیز بازتاب و پیامد‌های بسیار زیادی داشته است.

رئیس دانشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه نه تنها پایگاه عین الاسد بلکه پایگاه جاسوسی آمریکا در اربیل نیز مورد هدف قرار گرفت، اظهار کرد: بیشترین خسارت را آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد دیدند، چون باقی پایگاه‌های خود را تخلیه کرده بودند و به این پایگاه که دورترین پایگاه آمریکایی نسبت به ایران بود، فرستاده بودند.

افشار به اظهارات دروغ آمریکایی از عدم جراحت سربازان خود گفت و بیان کرد: با اینکه ترامپ به صورت ذلیلانه منکر هر گونه خسارت جانی شد، اما بعد‌ها اقرار کردند که بیش از ۱۰۰ نفر از سربازان آن‌ها دچار جراحت و ضربه مغزی شده است. البته آن‌ها تعدادی کشته نیز داشتند که تحت پوشش کشته‌های افغانستان به آمریکا برگشت داده شدند و آمار دقیقی از آن‌ها نیست.

وی با بیان اینکه از جنگ جهانی دوم تا به آن زمان هیچ کشوری به صورت رسمی به آمریکا حمله موشکی انجام نداده، گفت: حقیقت آن است هیمنه آمریکا در جهان با این حمله شکست خورد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمله موشکی به پایگاه عین الاسد پایگاه عین الاسد پایگاه عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌ الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، مجاهدان ما بعد از ظهر امروز-شنبه-ساعت ۳:۳۰ دقیقه پایگاه صهیونیستی الرادار در مزارع اشغالی شبعا را هدف حملات موشکی قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این پایگاه به‌طور مستقیم مورد اصابت قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد که امروز ساعت ۲:۱۰ دقیقه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی در پایگاه الراهب را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی در لبنان صبح امروز نیز سربازان ارتش اشغالگر را در حالی که در داخل مقر «بیاض بلیدا» در حال فعالیت بودند، با گلوله‌های توپ هدف قرار داد.

مقاومت لبنان در بیانیه خود اعلام کرد که این هدف گیری در حمایت از مردم فلسطین و نوار غزه و در پشتیبانی از مقاومت آنها انجام شده است.

حزب‌ الله لبنان یک روز بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی تا به امروز همواره پایگاه‌های صهیونیستی را هدف قرار داده و خسارت‌های زیادی به آن‌ها وارد کرده است.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مجدد حزب‌ الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • قسام مواضع اشغالگران در کیبوتس نیریم را هدف قرار داد
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است