Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در دیدار با حمیدرضا مرادی سرپرست جدید شهرداری ساری، خطاب به وی اظهار کرد: شما به آسیب‌های حوزه شهرداری واقف هستید باید سعی کنید خودتان وارد این جریانات نشوید و از آنها عبرت بگیرید و به شکلی جبران کنید و به جای فسادها، اصلاح لازم را انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: یکی از مواردی که انسان‌ها را به خطا و اشتباه می‌برد سیاسی کاری است، کار شهرداری را از کار سیاسی جدا کنید، به جناح‌ها کار نداشته باشید باید شهر را نگهداری کنید کارش را برسید و ملاحظات، سلایق و احزاب سیاسی را ظهور و بروز ندهید.

محمدی‌لائینی تاکید کرد: سعی کنید استقلال در کار داشته باشید و آنچه مصلحت است آن را انجام دهید و از مشاوران عاقل و مصلحت‌اندیش استفاده کنید، بیت‌المال را حفظ کنید و سعی شود از حیف و میل آن جلوگیری شود و هم شما و هم دیگران برداشت غلط از بیت‌المال نداشته باشید.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: باید حمایت همه گروه‌ها، اصناف و اقشار را جلب کنید و آنها هم حمایت لازم را از مجموعه شهرداری داشته باشند، اگر درگیر منازعات باشیم کار پیش نخواهد رفت‌.

این مسؤول گفت: عناصر چاپلوس و متملق را از اطراف خود طرد کنید و راه ندهید و در عوض به کسانی که انتقاد خیرخواهانه و منصفانه می‌کنند بها دهید و از آن‌ها استقبال کنید.

وی یادآور شد: آغاز کار شما با دهه بصیرت و روز ۱۹ دی و همچنین برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم تجلیل و وداع هشت شهید خوشنام در ساری همزمان شده است که امیدواریم به برکت این ایام مبارک و این شهدای عزیز در کار خود موفق باشید.

محمدی‌لائینی در پایان گفت: به تعبیر قرآن کریم از خداوند متعال بخواهید صادقانه وارد و صادقانه هم خارج شوید و خیلی درگیر و به فکر بقای در پست و جایگاه خود نباشید و به جای آن به فکر مردم باشید و کار را نه برای خود و دیگران بلکه برای خدا انجام دهید.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مازندران:در حاشیه اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی که به میزبانی چالوس گفت: در این اجلاسیه در زمینه مباحث تخصصی و آسیب شناسی در رشته‌های مختلف بحث و تبادل نظر صورت گرفت تا با ایجاد ساز و کار‌های مناسب، کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد را جبران کنیم.

سید عبدالله میرغیاثی با اشاره به اینکه حرکت دانشگاه آزاد مازندران بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد کشور است که با اهتمام سازمان مرکزی و رویکرد ارزشمند ریاست دانشگاه آزاد کشور تدوین شده ، افزود: همه ما در برابر این سند به عنوان یک سند بالادستی مسئول هستیم تا همه تحولات و رویکرد‌های تعالی دانشگاه آزاد استان مازندران را بر اساس این سند پیش ببریم.

میرغیاثی با بیان اینکه مازندران استانی حاصلخیز و با ظرفیت بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ۱۳ واحد دانشگاهی و یک مرکز در محمودآباد درصدد شناسایی ظرفیت‌ها و منابع واحد‌های مختلف دانشگاه آزاد هستیم تا بتوانیم برای درآمدزایی غیر شهریه‌ای اقدام کنیم.

وی ادامه داد: اولین گامی که در استان و در راستای سند تحول برداشتیم این که تلاش شد، در اواخر سال ۱۴۰۲ تمامی واحد‌های دانشگاهی را برای یک بار به عنوان تشکیل هیأت رئیسه داشته باشیم و با رؤسای واحد‌های دانشگاهی و کارشناسان حوزه‌های مربوطه نشستی در راستای شناسایی ظرفیت‌ها برگزار کنیم.

میرغیاثی تصریح کرد: ما بر اساس ظرفیت هر یک از واحد‌های دانشگاهی برنامه ریزی داریم تا بتوانیم وضعیت معیشتی و اقتصادی کارکنان و هیأت علمی دانشگاه آزاد استان مازندران را به درجه مطلوب و مقبول برسانیم.

وی همچنین درباره اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی با اشاره به برگزاری این اجلاسیه به منظور تشکیل جلسات گروه‌های مختلف آموزشی مانند گروه هنر و رسانه، تعلیم و تربیت و علوم اجتماعی،خاطرنشان کرد: در این اجلاسیه بحث اقبال کم دانشجویان و خانواده‌ها به دانش‌های علوم اجتماعی بعنوان ضرورت مورد بررسی قرار گرفت ، زیرا در جامعه‌ای که در آن علوم انسانی رشد نکند و مبانی دانش انسانی مورد خدشه وارد شود، می‌تواند بر روی دیگر رشته‌ها هم تأثیرگذار باشد.

دیگر خبرها

  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل