Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه در خطبه‌های خود نسبت به مطرح شدن دوباره بحث مذاکره با آمریکا و آشوب‌ روزهای اخیر در این کشور نکاتی بیان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

مسائل داخلی آمریکا، نشان از افول شیطان است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: وضعیت حقوق بشر، اقتصادی و ارزش‌های آنها در حال نابودی است و با این وضعیت آمریکا، عده‌ای در کشور هنوز به دنبال آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مشیت الهی این است که همانند شوروی، آمریکا نیز از بین برود زیرا خداوند از مجرمان انتقام می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، گفت: بازگشت آمریکا به برجام مهم نیست، اصل رفع تحریم است و باقی حرف بیهوده بوده و این امر نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

حجت‌الاسلام قریشی با اشاره به قدرت نظامی ایران در منطقه، افزود: ایران دیگر همانند گذشته نبوده و حال با قدرت نظامی که دارد پاسخ هر تعارض را می‌دهد و باید این قدرت رشد کند تا کسی جرات کاری را نداشته باشد.

وی بیان کرد: ١٩ دی روز اوج انقلاب اسلامی است و باید زنده بماند و نباید تحریف شود و عده‌ای می‌خواهند این حوادث مهم را منحرف کنند و این امر نباید اتفاق بیفتد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، گفت: اگر فرد کارهای خود را با نام و یاد خدا شروع کند، و کارها به نام خداوند متعال نشان دار شود، کارها برکت پیدا می‌کند

حجت‌الاسلام قریشی اضافه کرد: این حرکت منجر می‌شود تا کارهای ما به خداوند متعال متصل می‌شود و این کار ابدی و ارزشمند می‌شود.

وی اظهار داشت: گسترش نام و یاد خداوند متعال در زندگی ما موجب می‌شود تا برکت زندگی افزایش پیدا کند و از نعمات الهی بهره‌مند شویم.

حتی فکر و اندیشه مذاکره نیز خیانت است

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب گفت: اندیشه و تفکر مذاکره با آمریکا، چه آمریکای ترامپ و چه آمریکای بایدن یا اوباما، خیانت به خون شهدا و مردم بوده و فکری جاهلانه است که تاریخ نشانگر این موضوع است.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود بر نمی دارد، گفت: در طول تاریخ بارها و بارها شاهد دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی بوده و آنها مخالف توسعه و دست یابی به فناوری ها هستند.

حسن زاده با اشاره به موضوع گرانی و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیاری از این گرانی ها ربطی به تحریم ندارد و لازم است با مدیریت هماهنگ دستگاه‌ها این مشکلات برطرف شود.

امام جمعه با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید با تمام قدرت نظارت کنند، اظهار کرد: باید در خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات آنها شبانه روز نشناخت.

وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت درصدی در هر سال نسبت به سال قبل امری طبیعی است اما افزایش بی رویه امری غیرطبیعی است، اظهار کرد: مردم ما ۴۲ سال است که در مقابل دشمن مقاومت کرده اند و قدردان نعمت امنیت و سلامت و ولایت هستند.

حسن زاده با تاکید بر توجه به اقتصاد درون زا، تصریح کرد: توجه به اقتصاد درون زا و توانمندی های داخلی می تواند زمینه ساز رشد اقتصادی و افزایش ارزش پول ملی شده و مشکلات اقتصادی برطرف شود.

افول آمریکا دیگر قابل کتمان نیست

امام جمعه پلدشت ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه پلدشت، گفت: افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد و به جرات می‌توان گفت؛ آمریکا دیگر ابرقدرت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین وحید طالبی اظهار داشت: مهمترین مولفه ابرقدرتی این است که کشوری قدرت راهبری و جمع‌کنندگی در داخل و در جهان را داشته باشد، آمریکا اکنون، هیچ کدام از نشانه‌های راهبری و جمع‌کنندگی را ندارد.

وی ادامه داد: تا استقرار جوبایدن حدود ۲ هفته باقیست که گسلهای اجتماعی و سیاسی به تحرک درآمده و پیش‌لرزه‌ها شروع شده و جهان، درحال چشیدن تجربه جدید زیستِ بدون آمریکا است.

وی با اشاره به بزرگترین رزمایش پهپادی کشور گفت: جمهوری اسلامی ایران پس از تثبیت جایگاه خود در فناوری و صنعت موشکی، اکنون توانمندی کم‌نظیر خود را در حوزه پهپادی نشان داده است.

امام جمعه پلدشت تاکید کرد: اکنون باید همه بدانند که ایران «پنجمین قدرت پهپادی» جهان است.

حجت الاسلام طالبی افزود: عده‌ای خیال می‌کنند اگر با آمریکا آشتی کرده و رفیق شویم کشور بهشت برین خواهد شد؛ نه ببیند کشورهایی که قربان صدقه آمریکا می‌روند وضع‌شان چطور است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آذربایجان غربی انقلاب اسلامی حجت الاسلام امام جمعه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است