Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا می‌گوید میان بال ایتالیایی تیم فوتبال یوونتوس و پدرش که او نیز جزو ستاره‌های کالچو بود تفاوت‌های زیادی وجود دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا مقایسه‌‌هایی که میان فدریکو کیه‌زا و پدرش انریکو صورت می‌گرفت را نادرست می‌‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیه‌زا چهارشنبه شب در پیروزی 3 بر یک یوونتوس در خانه میلان در هفته شانزدهم سری A دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند و همین موضوع سبب شد که خیلی‌ها او را با پدرش که در تیم‌های فیورنتینا، پارما و سامپدوریا توپ می‌زد مقایسه کنند. مانچو اما این مقایسه‌ها را بی‌مورد می‌داند.

مانچینی گفت: انریکو و پسرش خیلی با هم فرق دارند. انریکه وقتی به سامپدوریا پیوست خیلی جوان بود. یادم هست که او به عنوان بازیکن قرضی به مودنا رفت و در همان اولین فصل حضورش در آن تیم خوش درخشید و شروع به گلزنی کرد. او وقتی برگشت بازیکنی کامل‌تر بود که همه می‌خواستند جذبش کنند. انریکو انسان بسیار خوبی هم بود. از نظر فیزیکی فدریکو با پدرش خیلی فرق دارد. از نظر فنی هم فقط یک شباهت میان آنها هست. آخرین تماس‌شان با توپ قبل از شوت کردن او به سمت دروازه.

 

کیه‌زا به یوونتوس پیوست

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا ادامه داد: انریکو مهاجم بود و فدریکو یک بال است. فدریکو بیشتر از پدرش می‌دود. پیوستن به یوونتوس برای او یک گام بسیار مهم بود. این باشگاه به او برای پیشرفتش از لحاظ فنی و شخصیتی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی یوونتوس تیم ملی فوتبال ایتالیا روبرتو مانچینی یوونتوس کیه زا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت

وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • وقتی باشگاه های فوتبال از برنامه های دوستیابی برای انتخاب سرمربی جدید خود استفاده می کنند / انیمیشن بلیچر ریپورت
  • مارکوس تورام، فدریکو دی مارکو و داویده فراتزی و انجام چالش ایموجی / فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس