Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – رئیس قوه قضائیه گفت: مردم باید زحمات کادر درمانی و پرستاری و دوری آنها از خانواده‌هایشان را ببینند و بیش از پیش‌ دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حاشیه سفر به شهر پاوه در جمع تعدادی از پرستاران و کادر درمانی این شهر اظهار داشت: سنگر پرستاران و کادر درمانی، سنگر مجاهدت، خدمت و ایستادگی مقابل ویروس منحوس کرونا و حفظ امنیت و سلامت اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دستگاه قضا با پر اهمیت خواندن کار کادر درمانی و پرستاری بیان کرد: ما به سهم خودمان قدردان کار کادر درمانی و پرستاری هستیم و از زحمات تمام آنها صمیمانه تشکر می‌کنیم و اطمینان داریم که اجر کار پرستاران و کادر درمانی با خداوند متعال و حضرت صدیقه طاهره(س) است.

‌رئیسی: دشمن با تهدیدها و تحریم‌هایش می‌خواهد ملت ما را محاصره کند / راهبرد‌مان کوتاه آمدن و تسلیم شدن ‌نیسترئیسی: راه کوله‌بری و تجارت مجاز باید باز شود/ ضرورت برخورد جدی با قاچاق سازمان‌یافتهرئیسی: انگلیسی بودن کرونای نفر دوم هنوز قطعی نیست/صرفا تست کرونای همسر فرد مبتلا به کرونای انگلیسی مثبت است

رئیسی خطاب به پرستاران گفت: هر شخصی که سلامت خود را به دست شما باز می‌یابد و خداوند متعال شفای او را در دستان شما قرار می‌دهد، سعادتی برای شما محسوب می‌شود و ما نیز بیش از پیش قدردان زحمات شما می‌شویم.

رئیس دستگاه قضا همچنین با اشاره به کاهش آمار ابتلا به کرونا و مرگ و میرهای ناشی از آن در کشور گفت: ‍ متاسفانه بعضاً وقتی آمار کاهش پیدا می‌کند برخی تصور می‌کنند که توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی لازم نیست؛ مردم باید زحمات کادر درمانی و پرستاری و دوری آنها از خانواده‌هایشان را ببینند.

آیت‌الله رئیسی ابراز امیدواری کرد حالا که آمارها رو به کاهش است، مردم بیش از پیش‌ دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند.

انتهای پیام /831/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهداشت و درمان ویروس کرونا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی بهداشت و درمان ویروس کرونا حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دستورالعمل های بهداشتی کادر درمانی و پرستاری بیش از پیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محبوبه محمدزمانی، مدیر صدور مجوزهایِ سازمانِ نظامِ مهندسیِ کشاورزی در برنامه مناظره بالاتر شبکه خبر گفت: در ۵ سال گذشته، بیش از ۳۰ درصدِ درخواست متقاضیان کسب و کار‌های کشاورزی، به علت آنچه فاصله بهداشتی عنوان می‌شود، رد شده است.
زمانی افزود: براساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار، این فاصله‌ها با هدفِ جذب سرمایه در بخشِ کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی بخش کشاورزی، تعدیل می‌شود.
فواصل بهداشتی متراژ معینی بین واحد‌های تولید محصولات کشاورزی است که گرفتن مجوز­ را برای برخی‌ها سخت‌تر کرده است.
دستورالعمل مربوط به این فواصل نخستین بار در سال ۱۳۵۰ تدوین شده شد، اما باز نگری آن اجرایی نشد.
علاوه بر  فواصل غیرضروری مجوز واحد‌های را کد هم یکی از موانع کسب و کار است.
البته طبق قانون در تولیدات روستایی فواصل بهداشتی اعمال نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود