Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مسئول سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: آمریکا با توطئه‌ و فشارهای اقتصادی همچنان به‌دنبال وادار کردن ایران به مذاکره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمدمهدی نیازمند ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت اظهار داشت: 19 دی ماه یادآور قیام تاریخی مردم قم علیه رژیم شاهنشاهی در سال 56 است که نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران بود و مسیر حرکت مبارزاتی مردم علیه رژیم شاه را وارد عرصه دیگری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: شبکه‌سازی یاران امام خمینی(ره) و گسترده شدن حضور روحانیت در نقاط مختلف کشور، مبارزه علیه رژیم شاه در سال 56 را به اوج رساند و این تبری بود که امام(ره) بر هیمنه رژیم شاهنشاهی زد.

وی گفت: اهانت عوامل رژیم به امام(ره)، روحانیت و مقدسات اسلام در روزنامه اطلاعات سال 56، موجی از واکنش‌ها را به‌همراه داشت تا اینکه طلاب و مراجع بزرگ دینی به همراه مردم قیام کردند و رژیم شاهنشاهی نیز به‌سمت مردم تیراندازی کرد و تعدادی از مردم را به شهادت رساند.

امام جمعه رشت: اتفاقات کنگره آمریکا نشانه ناتوانی مدعیان دموکراسی استنماینده ولی‌فقیه در گیلان: آمریکا مادر فسادها و نابود‌کننده بشریت استماجرای آزادسازی 2 شهر شیعه‌نشین سوریه بعد از 4 سال/ مدافعان حرم گیلانی با رمز "گیلکی" قفل نبل و الزهرا را شکستند‌

نیازمند با بیان اینکه قیام مردم، ماهیت دینی و مذهبی داشت افزود: مردم اهانت به امام(ره) را توهین به اسلام و دین می‌دانستند و در دفاع از روحانیت و اسلام برخاستند و اعتراض خود را نسبت به وابستگی شاه به آمریکا اعلام کردند و پس از آن نیز ماجراهای پیوسته دیگری اتفاق افتاد که منجر به شعله‌ور شدن قیام مردم و پیروزی انقلاب شد.

وی بصیرت و قیام مردم را ستودنی دانست و ابراز داشت: قیام مردم در سال 56 ماهیت ضداستکباری داشت و انقلاب اسلامی نیز همین مسیر را در طول این 40 سال پشت سر گذاشت؛ حرکتی که براساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی بوده و ماهیت ضد استکباری در آن هویداست.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آمریکا به روزهای افول خود نزدیک‌تر شده است تصریح کرد: امروز شاهد این حرکات و اتفاقات در کنگره آمریکا هستیم درحالی‌که مدعی دموکراسی در جهان هستند و از قدرت اداره جهان و مدل‌های آمریکایی حرف می‌زنند و در عین حال جنایات زیادی مرتکب شدند و با این اتفاقات در کنگره نیز چهره واقعی خود را به جهان نشان دادند.

نیازمند افزود: این بالا رفتن‌ها از دیوارهای کنگره آمریکا، ما را به یاد بالا رفتن از دیوارهای سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 می‌اندازد و این نشان می‌دهد که شعار مرگ بر آمریکای مردم ما تحقق یافته و مسیری که در پیش گرفته‌ایم ادامه دارد و باور داریم که آمریکای بایدن با آمریکای ترامپ تفاوتی ندارد.

وی اعلام کرد: برخی مسئولان به سراغ بزک کردن چهره آمریکای بایدن نروند‌ بلکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید به سمت خنثی کردن تحریم‌ها برویم چرا که مذاکره کردن فایده‌ای ندارد البته آمریکا با توطئه‌ها و فشارهای اقتصادی همچنان تلاش می‌کند تا ما را وادار به مذاکره کند اما ملت ما هوشیار است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی تلاش می‌کنند تا واقعیت‌ها را تحریف کرده و مسائل اصلی کشور را به فراموشی می‌سپارند افزود: حتی رسانه‌هایی که علیه جمهوری اسلامی کار می‌کردند در این ایام به جای پخش تصاویری از حمله به کنگره و نشان دادن چهره واقعی آمریکا، اقدام به پخش تصاویر دیگری می‌کردند.

نیازمند خاطرنشان کرد: اتفاقات نشان داده اگر دشمن نقطه ضعفی در ما ببیند به خود جرأت به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زاده را می‌دهد لذا باید نسبت به اقدامات و توطئه‌های دشمن هوشیار باشیم.

انتهای پیام/612/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول سازمان بسیج دانشجویی قیام مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران

آفتاب‌‌نیوز :

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه و در اظهاراتی گفت «پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای» برای آتش‌بس ۴۰ روزه در غزه در مقابل آزادی اسرا اسرائیلی وجود دارد.

طبق گزارش الجزیره، وی مدعی شد: ایران با حمایت از حماس در غزه و حوثی‌های یمن (انصارالله) و حزب‌الله لبنان موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.

این ادعا در حالی است که انگلیس به همراه آمریکا بار‌ها به خاک یمن حمله کرده‌اند و از حامیان رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی در غزه بوده‌اند.

ایران هم بار‌ها اعلام کرده نیرو‌های مقاومت در منطقه بر اساس منافع کشور‌های خود، به مبارزه علیه اشغالگری آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

کامرون که در ریاض صحبت می‌کرد، ادامه گفت: اسرائیل باید از راه‌حل ۲ دولتی حمایت کند، زیرا این امر در طولانی مدت به سودش خواهد بود. راه‌حل ۲ دولتی در طولانی مدت امنیت اسرائیل را تضمین خواهد کرد.

اخیرا نیز «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا توافق آتش‌بسی که به حماس پیشنهاد شده را «بسیار سخاوتمندانه» توصیف کرد و گفت حماس باید هرچه سریع‌تر درباره آن تصمیم‌گیری کند.

او مدعی شد که حماس در میان غیرنظامیان مخفی می‌شود و پایان‌نیافتن جنگ غزه به این دلیل است که حماس سلاح‌های خود را کنار نگذاشته، اسرا را آزاد نکرده و خود را تسلیم نکرده است!

بلینکن همچنین مدعی شد که اجرای راهکار ۲ دولتی در مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی و همچنین عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشور‌های منطقه «بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس» خواهد بود.

او همچنین با طرح این ادعا که حماس تنها مانع حصول توافق آتش‌بس در جنگ غزه است، گفت سران جنبش مقاومت فلسطین باید هرچه سریع‌تر درباره پیشنهادی که به آن‌ها شده تصمیم‌گیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • تیتر خاص رسانه عربی درباره ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • تیتر خاص رسانه عربی در مورد ایران/ تحلیل وضعیت اقتصادی پس از «آغاز عصر تحول»
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم