Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عزت‌اللهی گفت: با توجه به هدفم دوست داشتم در فوتبال اروپا راهم را ادامه دهم و به فضای جدیدی احتیاج داشتم که در آن به من اعتماد وجود داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزت‌اللهی در خصوص شرایطش در تیم فوتبال وایله بولد کلاب دانمارک اظهار داشت:

وقتی به تیم جدید می‌روی فضای جدیدی را تجربه میکنی و در شروع کار خیلی سخت است که با محیط جدید و بازیکنان جدید وفق پیدا کنی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی سیستم باشگاه هم با باشگاه‌های دیگر متفاوت است.

وی درباره انتخاب لیگ فوتبال دانمارک برای ادامه فوتبالش گفت:

با توجه به پیشنهادات بهتری که بخصوص از نظر مالی نسبت به دانمارک داشتم، با توجه به هدفم دوست داشتم در فوتبال اروپا راهم را ادامه دهم. به فضای جدیدی احتیاج داشتم که در آن به من اعتماد وجود داشته باشد که خوشبختانه با این انتخاب توانستم نیم فصل خیلی خوبی داشته باشم و به عنوان بهترین هافبک نیم فصل انتخاب شوم و در تیم منتخب تیم فصل فرار بگیرم.

بازیکن تیم ملی فوتبال تصریح کرد:

امیدوارم بتوانم در ادامه مسیر هم برای نیم فصل دوم که حدود یک ماه دیگر شروع می‌شود همین روند را ادامه دهم و پله‌های موفقیت را طی کنم.

سعید عزت‌اللهی در پاسخ به این سوال که آیا اگر به گذشته برگردد بازهم لیگ دانمارک را انتخاب خواهد کرد و آیا به حضور در تیم‌های بهتر و مطرح‌تر هم فکر می‌کند یا خیر، عنوان کرد:

قطعاً اگر به گذشته برگردیم، بله. لیگ دانمارک همواره در اروپا مورد توجه بوده است و خیلی از باشگاه‌های بزرگ استعدادیاب‌های خود را برای انتخاب بازیکنان جوان می‌فرستند.

وی خاطر نشان کرد:

یکی از اهداف من هم همین بود که لیگ دانمارک را انتخاب کردم. امیدوارم با یک عملکرد خوب در طول فصل بتوانم به این هدف برسم و با تلاش بیشتر به یک باشگاه خوب ترانسفر شوم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وایله بولد کلاب تیم ملی ایران سعید عزت اللهی وایله بولد کلاب لیگ دانمارک عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تردید در یونایتد: احتمال بازگشت ستاره جنجالی
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • پیام ترسناک هالند: آماده حمله هستم!
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اختیارات درویش محدود شد؛ سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس
  • سایه ناظر مالی روی امضاهای مدیرعامل پرسپولیس