Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شبکه خبری آمریکایی سی بی اس دیروز (۱۸ دی) گزارش داد که در جریان هجوم هواداران دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا به ساختمان کنگره، لپ‌تاپی به سرقت رفته که ممکن است حاوی اطلاعات امنیتی حساسی باشد.

سی بی اس افزود که مأموران امنیتی به دنبال دستگیری افرادی هستند که چهارشنبه پیش به کاپیتول هیل یورش برده و این لپ‌تاپ را سرقت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر، جف مرکلی سناتور دموکرات ایالت اورگان در توییتی خبر داد که آشوبگران پس از ورود به کنگره، دفتر او را به هم ریخته و اکنون یکی از لپ‌تاپ‌هایی که روی میز کنفرانس قرار داشت، مفقود شده است.

در حادثه‌ای دیگر، یکی از خبرنگاران آمریکایی توییت کرد که هواداران ترامپ زمانی که وارد دفاتر نانسی پلوسی رئیس مجلس آمریکا شدند با لپ‌تاپ میا اِرِنبِرگ مشاور مطبوعاتی او مواجه شدند که روشن رها شده و ایمیل‌هایش در دید عموم قرار داشت.

چهارشنبه (۱۷ دی) و پس از پایان سخنرانی ترامپ در جمع هوادارانش، صدها تن از حامیان وی به ساختمان کنگره که مشغول بررسی آراء گزینشگران بود، هجوم برده و روند تائید نهایی نتایج انتخابات ۱۳ آبان را دچار وقفه کردند.

با این حال پس از فروکش کردن التهابات، نمایندگان مجلس و سناتورها با تائید آراء گزینشگران به پیروزی جو بایدن رسمیت بخشیدند.

برچسب‌ها کنگره آمریکا سرقت دونالد ترامپ نانسی پلوسی ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کنگره آمریکا سرقت دونالد ترامپ کنگره آمریکا سرقت دونالد ترامپ نانسی پلوسی ایالات متحده آمریکا اخبار کنکور لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات هوشمندانه یک سارق را در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان اصفهان با اشاره به اعتراف متهم به ۵ فقره سرقت از منازل و ساختمان‌های نیمه ساز در شهر اصفهان، ارزش اموال سرقت شده توسط این سارق را ۲۰ میلیارد ریال اعلام و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6091029

دیگر خبرها

  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند