Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام رضا آقا ملایی، خطیب جمعه فهرج بر آمادگی و بیداری در مقابل توطئه‌های دشمن تاکید کرد و گفت: تقارن چهلمین روز شهادت دکتر فخری زاده با سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان از دسیسه‌ها و بیداری دشمن است و باید در مقابل طرح‌های خبیثانه دشمن  بیدار و هوشیار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سیلی که آمریکایی‌ها در عین الاسد خوردند سیلی بسیار کوچکی بود، اما تشییع میلیونی و گسترده سردار سلیمانی در شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین،  تهران، مشهد، قم و کرمان  بی نظیر بود که کمر استکبار جهانی را شکست و باید در نشر و حفظ سرمایه مکتب سلیمانی تلاش کنیم .

خطیب جمعه فهرج در ادامه با اشاره به اینکه بعضی‌ها به دنبال این هستند که اف‌ای تی اف را تصویب کنند اظهار کرد: تصویب اف‌ای تی اف ساز کار گروگان گیری اقتصاد ایران است با پذیرش نظارت اف‌ای تی اف دشمنان ایران به راحتی و بدون واسطه و به سرعت به تراکنش‌های مالی ایران و رصد لحظه رویداد‌های پولی و بانکی دسترسی پیدا می‌کنند با پذیرش اف‌ای تی اف دشمن راه‌های دور زدن تحریم‌ها را شناسایی کرده و برسر راه آن موانع زیادی ایجاد خواهد کرد.

او ادامه داد: همچنین اف ای تی اف باعث قطع ارتباط ایران با گروه‌های مقاومت و نهضت‌های مردمی و انقلابی منطقه و جهان خواهد شد.

امام جمعه فهرج تصریع کرد : دشمن می خواهد ارتباط ایران با عمق راهبردی خود را قطع نماید و مقدمات نابودی گروه‌های مقاومت و تضعیف کانون اصلی مقاومت را فراهم سازد و پیوستن به این گروه درواقع گشایش راه نفوذ نرم در نظام مدیریتی و سیاسی ایران است.

حجت الاسلام آقا ملایی با اشاره به بصیرت و بیداری ملت بیان داشت: ملت ایران بیدار و بصیر است و اجازه نخواهد داد اشتباه برجام تکرار شود هر کجا سازش کردیم، ضرر کردیم و هرکجا انقلابی عمل کردیم، پیروز شدیم.

او در ادامه به ارتحال آیت الله مصباح یزدی اشاره کرد و گفت: آیت الله مصباح یزدی هر کجا که انحرافی می دید که اسلام در خطر است با بصیرت افزایی فتنه را در نطفه خفه می کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه توطئه دشمنان اف ای تی اف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۲۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا

احمد مسعود، رهبر جبهه مقاومت افغانستان در گفتگو با روزنامه دیلی میل بریتانیا هشدار داد که به دلیل خلا ناشی از خروج آمریکا از افغانستان، احتمال حمله گروه‌های تروریستی از خاک این کشور به آمریکا و اروپا بسیار زیاد است.   به گزارش یورو نیوز؛احمد مسعود گفته همان رقابت خشمگینانه‌ای که در ماجرای ۱۱ سپتامبر مشاهده شد، امروز نیز در میان گروه‌های تروریستی وجود دارد.   رهبر جبهه مقاومت ملی گفت مردم افغانستان احساس ناامیدی می‌‌کنند وغرب را به چشم «منافق» می‌نگرند، زیرا در برابر «حکومتی وحشی» به حال خود رها شده‌اند. احمد مسعود گفت نیروهای خارجی که سال‌ها در مورد ضرورت دموکراسی تبلیغ می‌کردند، مردم را به دست رژیمی سپردند که مانع رفتن دختران به مکتب (مدرسه) شده‌اند.   او با یادآوری این که جبهه مقاومت اکنون تنها نیرویی است که در برابر طالبان مقاومت می‌کند، تصریح کرد که رئیس جمهوری آمریکا باید در سیاست خود درباره افغانستان تجدید نظر کند چون ممکن است این سیاست عواقب بزرگی در پی داشته باشد.   طالبان حضور گروه‌های ترویستی دیگر در افغانستان را انکار کرده و می‌گویند به هیچ گروهی اجازه نمی‌دهند از خاک این کشور علیه دیگر کشورها استفاده کند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • رئیس جمهور در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • شکست یک جنبش بزرگ با توطئه‌های رنگارنگ داخلی و خارجی
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان