Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، نماز جمعه این هفته شهرستان با حضور در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس پردیس حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با حضور در مسجد الغدیر فاز ۴ پردیس برگزار شد ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: در گردهمایی مجازی ائمه جمعه کشور، وزیر بهداشت میهمان بود و اعلام کردند اوایل کرونا هیچ کشوری ماسک و لباس به پزشکان ما نمی‌داد اما ۵۵ روزه ماسک و لباس تولید و حتی صادر کردیم و این است توان داخلی که مدنظر رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تسلیت درگذشت علامه مصباح یزدی و اشاره به اربعین شهید فخری زاده، گفت: تربیت نیروهای نخبه و رشد استعدادهای فکری و جسمیشان، حفظ استعداد جوانان و شکوفا کردن آنها باید جز اولویت ها قرار بگیرد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: درسی که باید از تقارن چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده با سالگرد شهید سلیمانی بگیریم این است که دشمن با طرح های خبیثانه بیدار است و ما نیز باید بیدار باشیم.

حسینی ادامه داد: وزیر بهداشت ادامه دادند اقشار مذهبی، ائمه جمعه و جماعات بیشترین رعایت نکات و دستورالعمل های بهداشتی را داشتند و برایشان اثبات شد که روحانیون، مسجدی ها و مذهبی ها پیشتاز رعایت دستورالعمل های بهداشتی هستند.

وی اضافه کرد: بسیاری از کشورها هنوز درگیر کرونا هستند و رهبری طی سخنانی فرمودند، واکسن ایرانی افتخار و عزت کشور است و باید آن را باور کنیم، و امروز ورود واکسن های انگلیسی، آمریکایی و فرانسوی را ممنوع اعلام می‌کنیم.

حسینی با اشاره به واکنش منطقی کشور به ارتقاء ۲۰ درصد غنی سازی اورانیوم در کشور، گفت: پس از بدعهدی اروپاییان مجلس با اقدامی راهبردی این افزایش را تصویب و دولت اجرا میکند که جنبه های حقوقی و سیاسی دارد.

وی افزود: امروز بدعهدی های آمریکا و غرب را شاهدیم که طی چهار سال اخیر هیچگونه قدمی برنداشتند و طبق بیانات مقام معظم رهبری; دیگر نیازی نداریم آمریکا به برجام بازگردد اما اصرار بر لغو تحریم ها داریم.

امام جمعه پردیس ادامه داد: توانمان اینقدر بالاست که کشور را تامین و از لحاظ قدرت دفاعی و نظامی بالا ببریم، و استکبار هم بداند زیاده خواهی، تهدید و زبان زور هزینه خواهد داشت و باید این را بفهمند.

حسینی ادامه داد: آمریکای بدون نقاب را چهارشنبه هفته قبل مشاهده کردید و کنگره آمریکا روزی خونین و پرماجرایی را در تائید انتخابات گذراند، و این یعنی افول آمریکایی که دیگر ابرقدرت و مهد دمکراسی نیست.

وی اضافه کرد: این رفتار در آمریکا با فتنه گران ۸۸ یکی است و امروز فتنه گران که بیشترین بدهی را به نظام دارند طلبکارانه حرف می‌زدند اما ترامپ دستور بازگشت تجمع کنندگان را داد و معاونش نیز این حرکت را محکوم کرد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: امروز کشورمان سازنده است نه مونتاژکار و با روحیه جوانان انقلابی و نیروهای مسلح، دانش بومی پهپاد، طراحی، ساخته و صادر کننده‌ای فناوری به جبهه مقاومت هستیم.

حسینی با بیان اینکه در گردهمایی مجازی ائمه جمعه کشور، وزیر بهداشت میهمان بود و اعلام کردند اوایل کرونا هیچ کشوری ماسک و لباس به پزشکان ما نمیداد اما ۵۵ روزه ماسک و لباس تولید و حتی صادر کردیم و این است توان داخلی که مدنظر رهبری است، اضافه کرد: آمریکایی ها بدانند با آمادگی صددرصدی و همیشگی واکنشی سریع به هر نوع تهدیدی خواهی داد و صیهونیست ها نیز بدانند ناامیدی، کابوس را ادامه می‌دهند و پاسخ ویرانگری در انتظار خطای احتمالی در انتظارشان است و این قدرت برای دوستان منطقه ای ما نیز امنیت را در پی دارد.

انتهای پیام/67016/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا امام جمعه پردیس شهید امام جمعه پردیس ماسک و لباس امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (پنجشنبه) در اغلب مناطق کشور شاهد بارش خواهیم بود.

در شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز بارش پراکنده و در سایر مناطق کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد. شدت بارش در جنوب و شرق کشور خواهد بود.

جمعه در نوار غربی کشور رگبار و رعد و برق، در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق بارش پراکنده و در مناطق مرکزی، جنوب و جنوب شرق بارش خفیف باران و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

جمعه بارش در غرب و جنوب غرب شدت خواهد داشت.

شنبه در نوار شمالی و برخی مناطق شرق و غرب کشور رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

یکشنبه در نوار شمالی کشور ابرناکی و بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

دوشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور شده و در نیمه غربی کشور موجب ابرناکی و رگبار و رعد برق موقتی خواهد شد.

امروز مناطق مرکزی خلیج فارس، جمعه تنگه هرمز و جمعه و شنبه دریای خزر مواج است.

کد خبر 848861 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان : مگر مضرات مشروب خوردن را نمی دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان؛ مگر مضرات مشروب خوردن را نمی‌دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکلی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی دانند؟
  • واکنش ۲ امام جمعه به مسمومیت الکی پزشکان /مگر مضرات مشروب خوردن را نمی دانند؟
  • واکنش ائمه جمعه به برخورد مقامات غربی با تجمع دانشجویان
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • منتظر سامانه بارشی جدید باشید / بارش‌ها در جنوب و شرق کشور شدت می‌گیرد
  • مجلس مقتدر با پشتوانه مردمی شکل می‌گیرد