Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تفکر ترامپ و رفتار او یک استثناء نیست، بلکه چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است، گفت: آثار سیاسی و اجتماعی این تفکر، به صورت کم‌سابقه‌ای با تبدیل شدن کنگره آمریکا به میدان جنگ، درگیری مسلحانه و خونریزی، بروز و ظهور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه، با اشاره به حوادث اخیر آمریکا و با تاکید بر اینکه افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد، اظهار کرد: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه عفو و گذشت از ویژگی‌های خانواده‌ی موفق است، افزود: اگر یکی از اعضای خانواده خطا و لغزشی داشته باشد، دیگران اغماض و گذشت کنند و به خاطر مسئلهی ناچیز، از هم کینه به دل نگیرند.

وی به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله مصباح نیز اشاره کرد و گفت: مبارزه‌ی کمتر شخصیتی همچون آیت الله مصباح با «اسلحه علم و استدلال» در مقابل جبهه کفر، در طول مدت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مورد تمجید و تأیید رهبر انقلاب قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم، ادامه داد: نوزدهم دی، یک نقطه درخشنده است، نه فقط در تاریخ قم، بلکه در تاریخ کشور و انقلاب. جوانان قم، مرد و زن، طلبه و غیر طلبه، در این روز یک پاسخ مؤمنانه و قهرمانانه به نیاز زمان دادند.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، وی به رزمایش پهپادی ارتش نیز اشاره کرد و افزود: ارتش سرافراز ایران اسلامی در این رزمایش، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی از همه این‌ها را، با قابلیت‌های خیره‌کننده به رخ دشمن کشید و جهان را به‌شگفتی دوباره وادار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی نماز جمعه آذربايجان شرقي شهر تبریز حجت الاسلام آل هاشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها

نتایج نظرسنجی شبکه آمریکایی «سی ان ان» نشان داد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین این کشور نسبت به جو بایدن، رئیس کنونی کاخ سفید، از حمایت تعداد بیشتری از رای دهندگان برخوردار است.

بنابر گزارش آر تی، بر اساس این نظرسنجی که از ۱۸ تا ۲۳ آوریل انجام شد و شامل ۹۶۷ رأی دهنده ثبت نام شده بود، با ضریب خطای آماری ۳.۸ درصد، ۴۹ درصد از شرکت کنندگان از ترامپ حمایت کردند و در عین حال، ۴۳ درصد از پاسخ دهندگان از بایدن حمایت کردند.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا قرار است در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار شود و رقبای اصلی در رقابت انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور فعلی دموکرات و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق جمهوری خواه هستند.

هر دو نامزد قبلاً تعداد کافی رای را از انتخابات مقدماتی دریافت کرده اند تا نامزدی احزاب خود را تضمین کنند و تقریباً همه رقبای آنها انصراف خود را از رقابت اعلام کرده اند.

پیش از این مارینا هاید، ستون نویس روزنامه گاردین در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نامزد‌های آن به این نکته اشاره می‌کند که دو نامزد اصلی یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن هر دو مسن هستند و در همین حال، یکی تقریبا مرتکب کودتا شده و دیگری از مشکلات حافظه رنج می‌برد. مسئله‌ای که انتخاب را برای رای‌دهندگان آمریکایی دشوار خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • سرکوب، نشانه رسوایی لیبرال دموکراسی غربی
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • مشاغل بدون آسیب شناختی کدامند؟
  • شکست‌خوردگان،پشت نقاب تحریم