Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با شعار «بانک صادرات ایران، حامی یار مهربان» و به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران طی سال‌‌های گذشته به منظور تحقق مسئولیت‌ اجتماعی خود در حوزه کتاب و نشر و ادامه حمایت از این رویداد بزرگ فرهنگی، با تجهیز شبکه گسترده خدمات بانکداری الکترونیک از اولین نمایشگاه مجازی کتاب تهران حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نمایشگاه که برگزاری آن با افزایش میزان یارانه‌ اعتباری خرید کتاب (بن کتاب) همراه است، دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی می‌توانند از طریق سایت www.tehranbookfair.ir ثبت نام کرده و به صورت مجازی خرید کنند تا سفارش آنها از طریق پست ارسال شود.
همچنین امکان ثبت‌نام برای دریافت یارانه اعتباری خرید کتاب از ۱۸ دی ماه برای دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت‌علمی فراهم شده و متقاضیان می‌توانند برای آگاهی از شرایط و نحوه ثبت ‌نام به سایت www.ketab.ir مراجعه کنند.
میزان یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ٢٠٠ هزار تومان و برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها ٢٥٠ هزار تومان در نظر گرفته شده است.
بانک صادرات ایران پیش از این در جهت ایفای مسئولیت‌ اجتماعی خود، ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در سال‌های گذشته، از طریق انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری با خانه کتاب به حمایت از فعالیت‌های اهل قلم و پدید آورندگان آثار فرهنگی مبادرت ورزیده است. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا مازوت احمد کاظمی قیام 19دی توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی نمایشگاه مجازی کتاب نمایشگاه کتاب بانک صادرات نمایشگاه بین المللی کتاب آلودگی هوا مازوت احمد کاظمی قیام 19دی توقیف نفتکش کره ای اعلان های بین المللی بانک صادرات کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تحویل غرفه‌های خودساز این دوره از نمایشگاه به ناشران از امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) آغاز شده است و برخی از ناشران کار غرفه‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

ناشرانی که غرفه سازی ندارند نیز می‌توانند از روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) غرفه‌های خود را طبق نقشه مشخص شده دریافت کنند.

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تحویل غرفه‌های ناشران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز شد
  • افزایش یارانه اعتباری خرید کتاب هیات علمی، دانشجویان و طلاب
  • امسال بن خرید کتاب دانشجویان و طلاب چقدر است؟
  • میزان بن کتاب دانشجویان اعلام شد
  • سقف یارانه کتاب، امسال ۸۰۰ هزار تومان است
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • اعتبار بن دانشجویی نمایشگاه کتاب افزایش پیدا کرد/ امضای قرارداد با شرکت پُست
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • نشر صاد با ۱۹۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید