Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@17:17:26 GMT

برتری کازرون برابر نفت در لیگ برتر هندبال مردان

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۳۲۶۳

برتری کازرون برابر نفت در لیگ برتر هندبال مردان

آخرین روز از مرحله برگشت لیگ برتر هندبال مردان با برتری تیم شهید شاملی کازرون برابر تیم نفت و گاز گچساران آغاز شد.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از مهر، آخرین روز از مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز جمعه ۱۹ دی ماه با برگزاری سه دیدار در گروه الف در تالار هندبال شهید سلیمانی تهران پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین دیدار از روز چهارم تیم صدرنشین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در گروه اول با قضاوت کوبل داوری استان مرکزی به مصاف تیم قعر نشین نفت و گاز گچساران رفت.

 

در نیمه نخست این دیدار شاگردان مهدی آزاد منجیری در تیم شهید شاملی کازرون بازی را خوب آغاز کردند و در دقایق نخست با استفاده از ترکیب بازیکنان جوان با پنج گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه شاگردان رضا زاده به بازی برگشتند اما نتوانستند در نیمه نخست پیروز میدان باشند و با حساب ۱۳ بر ۱۲ بازی را به نماینده استان فارس واگذار کردند.

 

در شروع نیمه دوم نیروی زمینی همچون نیمه نخست تهاجمی بازی را شروع کرد و در این نیمه بازیکنان ملی پوش خود را همچون علی رحیمی و مجتبی کرمیان در ترکیب قرار داد و موفق شد در مجموع دو نیمه با نتیجه ۲۹ بر ۱۹ بر حریف غلبه کند. تیم شهید شاملی کازرون با این برد بدون باخت و با ۲۰ امتیاز با کسب جایگاه اول گروه الف به کار خود در دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر آقایان پایان داد. نفت و گاز گچساران نیز با این شکست همان ۲ امتیازی در قعر جدول و در رده ششم جدول باقی ماند.

 

مهدی آزاد منجیری مربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی پس از پیروزی تیمش برابر نفت و گاز گچساران اظهار داشت: بچه‌های ما امروز بازی خوبی انجام دادند. البته در نیمه اول انگیره لازم را نداشتیم چون نتیجه بازی در روند کار ما تأثیری نداشت و در این نیمه با بازیکنان ذخیره بازی کردیم اما در نیمه دوم پس از نزدیک شدن نتیجه مجبور شدیم از بازیکنان اصلی استفاده کنیم.

 

وی افزود: خوشبختانه در پایان بازی هم اختلاف به حدی رسید که راضی کننده بود. به تیم نفت و گاز هم تبریک می گویم. آنها با وجود استفاده از بازیکنان جوان و نوجوان نمایش جالب و خوبی داشت. همچنین بابت بازی خوب از شاگردان خودم هم تشکر می‌کنم؛ آنها در نیمه دوم سنگ تمام گذاشتند.

 

عباس رضا زاده مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران پس از شکست تیمش برابر نیروی زمینی شهید شاملی اظهار داشت: بازیکنانی که حالا در زمین بازی می‌کنند چه بهتر است که در آینده‌ای نه چندان دور سکان دار قسمت‌های مختلفی از جامعه باشند؛ همانطور که شاهد زنده را می‌بینیم وقتی که اهالی هندبال از رئیس فدراسیون تا بخش‌های مختلف ورزشکار هستند و طبع ورزشی دارند، خیلی بهتر می‌توانند به جامعه ورزش خدمت کنند.

 

رضازاده افزود: جا دارد همین جا تشکر کنم از شرکت نفت که همچون درختی کهنسال سال‌ها است که ورزش کشور را تحت حمایت قرار می‌دهد و مسلماً هر درختی یک سال بار خوبی دارد و سالی دیگر ضعیف؛ شاید در این موقعیت با توجه به تحریم‌های خبیثانه کشورهای غربی و آمریکا الان مشکلاتی داشته باشیم اما در آینده‌ای نه چندان دور با یاری خدا باز شاهد این خواهیم بود که نفت با اعتباراتی که برای جوانان این مرز و بوم تخصیص می‌دهد، بتوانیم هندبالی به مراتب بهتر از هندبال امروز داشته باشیم.

    هندبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: هندبال شهید شاملی کازرون نفت و گاز گچساران نیروی زمینی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • کمک داور ویدیویی مانع از کامل شدن بازگشت چلسی در ویلا پارک
  • پیروزی طبیعت در اولین دیدار برابر ذوب آهن
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان مقابل نمایندگان روسیه
  • برتری تیم ملی شطرنج مردان و تساوی تیم ملی زنان مقابل نمایندگان روسیه