Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه که برای حضور در رقابتهای لیگ برتر راهی مشهد شده بود با یک پیروزی و دو شکست به کار خود پایان داد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، دور رفت مسابقات والیبال نشسته قهرمانی در گروه اول و به میزبانی مشهد به پایان رسید و تیم شهرداری ارومیه نماینده استان به مقام سوم گروه الف دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات تیم شهرداری ارومیه نماینده استان در این مسابقات در دو بازی نخست با نتایج ۳ بر ۲ برابر هیئت هرمزگان و سه بر صفر برابر هیئت همدان شکست و در سومین باز ۳ بر یک ابومسلم شهربهشت را شکست داد.

با این نتایج تیم شهرداری ارومیه با کسب یک برد و ۲ شکست بعد از تیم‌های هیئت همدان و هیئت هرمزگان عنوان سوم دور رفت را کسب کرد.

زمان و مکان دور برگشت مسابقات فعلا اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال نشسته بانوان باشگاه شهرداری ارومیه آذربایجان غربی تیم والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه لیگ برتر والیبال نشسته بانوان شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم