Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:17:28 GMT

ستاد معین حمایت از بخش شمیل بندرعباس تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۳۶۱۷

ستاد معین حمایت از بخش شمیل بندرعباس تشکیل شود

احمد آشوری عصر جمعه در مراسم ارتقای دهستان شمیل به بخش ومعارفه بخشدار این منطقه ضمن قدردانی از وزیر کشور و استاندار هرمزگان افزود: تحقق ایجاد بخش شمیل گام نخست مطالبات مردم بوده و شاخص‌های توسعه این منطقه باید ارتقا پیدا کند.
وی بیان داشت: منطقی جدید برای توسعه روستاهای این بخش(شمیل) شامل ۳۹ روستا باید شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد و ابوموسی درمجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ظرفیت‌های کشاورزی، گردشگری، سد شمیل و نیان و معادن شن و ماسه مزیت‌های این منطقه است و در توسعه و تعالی اینامنطقه بخش اثرگذار است.
آشوری بیان داشت: ظرفیت خوبی به لحاظ منابع انسانی در بخش شمیل وجود دارد که وجود یک تشکل مردم نهاد برای کمک به فرایند توسعه اثرگذار است.
وی گفت: اگر قرار است روند توسعه در منطقه ای رو یه رشد باشد، نیازمند اصلاح ساختار است.

حکم محمد زرنگاری به عنوان بخشدار شمیل  امروز جمعه با حضور  استاندار هرمزگان، نمایندگان مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، دهیاران، شوراهای اسلامی و معتمدان این بخش به وی اعطا شد.

وزیر کشور سوم دیماه امسال با انعکاس مصوبه هیات وزیران، ایجاد بخش شمیل در شهرستان بندرعباس را به طور رسمی ابلاغ کرد.

 با پیگیری‌های صورت گرفته توسط استانداری هرمزگان از طریق وزارت کشور و تصویب هیات دولت، دهستان شمیل در شهرستان بندرعباس به بخش ارتقا یافت. 

بخش شمیل از ترکیب دهستان شمیل و حسن لنگی ایجاد شده و مرکز این بخش، روستای شمیل تعیین شده است.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی استانداری هرمزگان تقسیمات کشوری هرمزگان بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانداری هرمزگان تقسیمات کشوری مجلس شورای اسلامی استانداری هرمزگان تقسیمات کشوری هرمزگان بندرعباس اخبار کنکور بخش شمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، دبیر هیات بادبانی هرمزگان گفت: به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج فارس و برای تشویق و استعداد یابی رده‌های سنی ۹ تا ۱۴ سال جشنواره قایق‌های بادبادنی استان هرمزگان در ساحل جزیره هرمز به سمت بندرعباس برگزار شد.

اسماعیل مکی زاده افزود: در این دوره علاقه‌مندان به ورزش بادبانی در خصوص نحوه هدایت قایق‌های بادبانی آموزش‌های اولیه لازم را دریافت کردند و با اجزای مختلف قایق‌ها آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: برگزاری مسابقه هوری رانی در قشم

وی همچنین به وجود استعداد‌های خوب در زمینه قایق‌های بادبانی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود استعداد‌های بسیار خوب در استان هرمزگان میتوان به آینده ورزش بادبانی در این استان امیدوار بود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در این جشنواره ۱۷ نفر از ورزشکاران بادبانی سوار هرمزگانی شرکت کردند که مسافت ۱۸ کلیومتری جزیره هرمز تا اسکله شهید حقانی بندرعباس دریانوردی کردند.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • مدرسه پسرانه سما شعبه یک بندرعباس، روز معلم را جشن گرفت
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد