Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@23:47:25 GMT

وینگر ژاپنی رئال مادرید به ختافه پیوست

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۳۷۷۲

وینگر ۱۹ ساله تیم فوتبال رئال مادرید راهی تیم ختافه شد.

خبرگزاری میزان - تاکفوسو کوبو، وینگر ۱۹ ساله و ژاپنی باشگاه رئال‌ مادرید که به شکل قرضی در ویارئال حضور داشت، با قرارداد قرضی دیگری تا پایان فصل به ختافه ملحق شد. ختافه ۲ روز قبل نیز کارلس آلنیا از بارسلونا را با قراردادی قرضی به خدمت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از گذراندن فصلی موفق در تیم مایورکا، کوبو به ویارئال پیوست اما روند عملکردی او در جمع زیردریایی‌های زرد مطابق انتظارات نبود. او تنها در ۲ مسابقه لالیگایی حضور ثابت داشت و در ۱۳ بازی، تنها ۲۹۹ دقیقه فرصت حضور یافت، هرچند او با یک گل و ۳ پاس‌گل در ۵ مسابقه، در لیگ اروپا نمایش‌های موفق‌تری داشت.

بیشتر بخوانید: اودریوزولا به دنبال ترک رئال مادرید

انتهای پیام/

برچسب ها: رئال مادرید ختافه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید ختافه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوهای برنابئو پرستاره از داخل زمین است (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو برنابئو در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به یک مکان قابل توجه تبدیل شده است. باشگاه رئال مادرید با بیش از نیم میلیون درخواست فروش بلیت مواجه بد که به سختی توانست بلیت‌های این دیدار را به فروش برساند.

در نهایت 78 هزار نفر توانستند این مسابقه را در برنابئو جدید تماشا کنند، که ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد، قبل از مسابقه درباره این ورزشگاه گفت: "با اختلاف زیاد بهترین ورزشگاه جهان است."

تصویر یکی از جایگاه‌های ویژه ورزشگاه برنابئو که فرناندو آلونسو در آن حضور داشت، در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است. عضو افتخاری رئال مادرید نه دوست داشت این بازی حساس را از دست بدهد و نه فرصت دیدار با تماشاگرانش را.

به غیر از او در این جایگاه رائول گونزالس، کلارنس سیدورف، آلوارو آربلوا، الیور کان هم دیده شدند. ژولیو باپتیستا هم کنار این چهره‌های فوتبالی در جوار قهرمان فرمول یک جهان دیده شد.

امشب در برنابئو چهره‌های بسیار مشهوری حضور دارند. سامی خدیرا، بازیکن سابق رئال، هم در ورزشگاه حضور داشته است. در کنار اسطوره‌های بایرن مونیخ، مایکل اوون هم به چشم می‌خورد.

در کنار فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، هربرت هاینر، رئیس بایرن مونیخ و یان کریستین دریسن، مدیر اجرایی این باشگاه آلمانی، دیده شدند که به گفته نشریه مارکا آن‌ها به رئیس رئال برای بازسازی دیدنی سانتیاگو برنابئو، تبریک گفتند.

دیگر خبرها

  • سکوهای برنابئو پرستاره از داخل زمین است (عکس)
  • رئال مادرید همچنان پادشاه اروپا؛ دورتموند برای سومین بار راهی فینال شد
  • تیم‌هایی با بیشترین حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا / رئال مادرید در صدر
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • فینال تمام آلمانی در چمپیونزلیگ رؤیایی خواهد بود
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • آینده مبهم فدریکو کیه زا؛ نیم‌نگاه رم، امیدواری یوونتوس
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ