Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم بصره در تجمعی بزرگ در این شهر یاد و خاطره شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در اولین سالگرد شهادت مظلومانه آنها به دست تروریست‌های آمریکایی گرامی داشتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های عراق از تجمع مردم شهر بصره به مناسبت اولین سالگرد شهید  ابو مهدی مهندس  و حاج قاسم سلیمانی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شهروندان عراقی در این مراسم از جانفشانی ها و مجاهدتهای شجاعانه و رشادت‌های بی نظیر شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمان آنها در نبرد با تروریسم تکفیری و بازگرداندن امنیت و ثبات به عراق تجلیل به  عمل آوردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

شیخ خالد الملا رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در سخنانی در این مراسم باشکوه تاکید کرد هیچ جایی برای آمریکا در عراق وجود ندارد. وی بر ضرورت حفظ وحدت کلمه و موضع یکپارچه در حمایت از حشد شعبی و نیروهای امنیتی تاکید کرد.

وی با تجلیل از مقام شامخ شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمان آنها گفت فرماندهان پیروزی به این خاطر به شهادت رسیدند، چون طرحهای آمریکا در عراق و منطقه به شکست کشاندند.

این مراسم با حضور گسترده قشرهای مختلف مردم بصره و با حضور ابوفدک المحمداوی نایب رئیس هیئت حشد شعبی برگزار شد.

شهروندان عراقی هنگام ورود ابوفدک شعار می دادند انتقام انتقام، که به ضرورت گرفتن انتقام از جنایتکارانی که شهیدان سلیمانی و المهندس و همرزمانشان را در عملیاتی تروریستی به شهادت رساندند، اشاره می کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهیدان سلیمانی و المهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدرضا ثبوتی گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته، مراسم بزرگداشت شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه با حضور فرزندان شهید، در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این مراسم از ساعت ۹و۳۰ تا ۱۱و۳۰ دقیقه در محل مسجد جامع شهر زاهدان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • خیز بلند چین در افغانستان؛ چالش‌ها و چشم‌انداز