Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نوزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر تکواندو باشگاههای کشور جام خلیج فارس یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز جمعه - ۱۹ دی ماه) با برگزار دیدارهای مرحله مقدماتی گروه نخست در محل خانه تکواندو برگزار شد.

در این گروه تیم‌های مس کرمان، استقلال تهران، شهرداری ورامین و فتح صدر البرز حضور داشتند که در پایان شهرداری ورامین با ۹ امتیاز به عنوان تیم نخست به مرحله نهایی صعود کرد و مس کرمان هم با وجود باخت در مبارزه آخر ۳ امتیازی شد و به لطف تفاضل برد انفرادی (۲+) بهتر راهی مرحله بعد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گروه استقلال و فتح صدر البرز با وجود کسب یک پیروزی و سه امتیاز سوم و چهارم شدند و از صعود بازماندند.

در آخرین بازی این مرحله مس کرمان و فتح صدر البرز برابر هم صف آرایی کردند که در پایان فتح صدر البرز دست به کار بزرگی زد و ۵ بر سه دو رقیب قدرتمند خود را شکست داد. سید امید حسینی، مهدی یوسفی و محسن رضایی سه تکواندوکار پیروز مس کرمان بودند و برای فتح صدر البرز هم مهدی جلالی، علی نجفی، باربد جباری، حمید رضا هادیان و سیاوش فخرایی به پیروزی دست پیدا کردند.

در وزن هشتم این دیدار هم یک مبارزه جذاب و دیدنی حاضرین در سالن شاهد بود. سیاوش فخرایی از فتح صدر البرز که امروز دو دیدار خود را واگذار کرده بود، برابر سجاد مردانی سرگروه تیم ملی یک مبارزه دیدنی را به نمایش گذاشت و در نهایت هم پیروز از میدان خارج شد تا سند تنها پیروزی فتح صدر البرز را امضا کند.

نتایج کامل دیدارهای انجام شده:

* فتح صدر البرز ۳- استقلال تهران ۵

* فتح صدر البرز ۲- شهرداری ورامین ۶

* مس کرمان ۸ - استقلال تهران صفر

* صنعت مس کرمان ۲ - شهرداری ورامین ۶

* تیم شهرداری ورامین ۷ - استقلال تهران یک

* فتح صدر البرز ۵ - مس کرمان ۳

کد خبر 5117141

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو لیگ برتر تکواندو فدراسیون تکواندو ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تکواندو هندبال والیبال لیگ برتر والیبال تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر تکواندو تیم ملی فوتسال ایران دربی فدراسیون کشتی لیگ برتر هندبال فوتسال شهرداری ورامین استقلال تهران فتح صدر البرز مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

دیگر خبرها

  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳