Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@12:45:05 GMT

ترامپ: در مراسم تحلیف بایدن شرکت نخواهم کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۴۲۴۸

آفتاب‌‌نیوز :

رییس جمهوری آمریکا تایید کرد که وی در مراسم انتقال قدرت صلح آمیز به جو بایدن رییس جمهوری منتخب شرکت نخواهد کرد.

به گزارش شبکه سی ان ان، ترامپ در پیام توییتری نوشت: خطاب به تمام افرادی که درخواست کرده اند، من در 20 ژانویه (اول بهمن) در مراسم تحلیف حضور نخواهم داشت.

شب گذشته ترامپ برای اولین بار علناً پذیرفت که در برابر بایدن در انتخابات 2020 ریاست جمهوری شکست خورده و اذعان داشت که انتقال قدرت اکنون در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در بیانیه ای با تکرار ادعای تقلب در انتخابات گفت: حتی با وجودی که تماما مخالف نتیجه این انتخابات هستم و واقعیات صحت حرف های من را ثابت می کند، با این حال پیرو قانون روز ۲۰ ژانویه قدرت را واگذار می کنم.

وی افزود: همواره گفته ام که به مبارزه مان ادامه می دهد تا مطمئن شویم که تنها آرای قانونی شمارش شود. اگرچه این مساله معرف پایان عالی ترین دوره نخست در تاریخ ریاست جمهوری است، اما آغازگر مبارزه ما برای بازگرداندن عظمت دوباره به آمریکاست.

جو بایدن برخلاف تلاش برخی طرفداران ترامپ در کنگره آمریکا، روز چهارشنبه با کسب ۳۰۶ رای الکترال کالج و با تایید کنگره، به طور رسمی به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا اعلام شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم