Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:24:25 GMT

ماتیاس ده لیخت به ویروس کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۶۱۴۴۳۵

ماتیاس ده لیخت نیز به جمع کرونایی های یوونتوس اضافه شد.

تست کرونای ماتیاس ده لیخت مثبت شد و این بازیکن هم اکنون در قرنطینه خانگی است.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه یوونتوس، تست کرونای ماتیاس ده لیخت مثبت شد و این مدافع هلندی در قرنطینه خانگی قرار گرفت. پیش از این تست کرونای الکس ساندرو و خوان کوادرادو نیز مثبت شده بود و ماتیاس ده لیخت کرونایی جدید یوونتوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن احتمالاً بازی با ساسولو و اینتر در سری آ، جنوا در کوپا ایتالیا و ناپولی در سوپرجام ایتالیا را از دست خواهد داد.

همچنین بخوانید:

آلوارو موراتا دیدار یوونتوس برابر ساسولو را از دست می دهد اما به بازی با اینتر می رسد

 

اخبار داغ 

شکست النصر بعد از باخت به پرسپولیس هنوز هم ادامه دارد! مانور مدیرعامل یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به اسم شرکت در انتخابات! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله سپ بلاتر در بیمارستان بستری شد پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ماتیاس ده لیخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون

مدیر باشگاه لورکوزن درباره تقابل سردار آزمون برابر تیم سابقش در لیگ اروپا صحبت و عنوان کرد هیچ بندی در قرارداد او مبنی بر بازی‌نکردن برابر لورکوزن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • ستاره بایرن مونیخ دلتنگ خانه شده است!