Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» به کارگردانی رضا زهتابچیان و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و به عنوان یک فیلم سیاسی با واکنش‌های مختلفی رو به رو شد، پس از دو سال بلاتکلیفی، از صبح روز چهارشنبه همین هفته ۱۷ دی ماه در برخی استان‌های کشور روی پرده رفت و قرار بود همزمان با اعلام ستاد کرونا و پس از بازگشایی سینماهای تهران، در پایتخت نیز به‌عنوان فیلم جدید وارد چرخه رسمی اکران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکران این فیلم در حالی است که پیش از این به دلیل انتقادات صریح آن به دولت و برخی چهره‌های سیاسی، پروانه نمایش آن به مدت یک سال صادر نشد و اجازه اکران پیدا نکرده بود.

حالا با گذشت تنها سه روز از اکران نسخه غیرقانونی این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.

قاچاق «دیدن این فیلم جرم است» در حالی است که این اثر در بسترهای آنلاین به نمایش درنیامده و اکران آن در شهرستان‌ها در حال پیگیری است و نکته قابل توجه درباره نسخه منتشرشده، درج عنوان «جهت بازبینی جشنواره جهانی فیلم فجر» در گوشه تصویر است.

از ابتدای سال جاری و با همه گیری کرونا، تمام فیلم‌های سینمایی که به صورت اینترنتی به نمایش درآمدند با تهدید انتشار غیرقانونی در فضای مجازی رو به رو بوده‌اند اما «دیدن این فیلم جرم است» مورد ویژه این قاچاق هاست، چرا که همزمان با اکران بر پرده سینماها، نسخه با کیفیت آن قاچاق شده است.

کد خبر 5117165 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: دیدن این فیلم جرم است قاچاق فیلم قاسم سلیمانی جشنواره فیلم عمار شبکه پنج سیما تئاتر ایران سی و نهمین جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر سینمای مستند فیلم کوتاه موسیقی ایرانی سریال ایرانی جشنواره فیلم فجر رادیو تهران دیدن این فیلم جرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) امام ششم شیعیان اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع)  به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

 در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون:" خشم کلید همه بدی‌هاست"، "عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آن‌هاست"،  "شیعیان ما با یکدیگر مهربانند"،  "علم را برای عمل کردن بیاموز" و "شیعه مدیون قال صادق‌هاست" استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند»
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • پیام جوانان غزه به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: «شما امید ما هستید/ قوی بمانید»
  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • «مست عشق»، «سال گربه» را جاگذاشت/ عبور «آسمان غرب» از «آپاراتچی»
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • بازبینی مصوبه افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت پزشکی شورایعالی انقلاب فرهنگی