Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو ستاره ایرانی العربی در شب برتری این تیم مقابل الاهلی قطر که یک بازیکن ایرانی در اختیار داشت، به برتری رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در چارچوب مسابقات هفته سیزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که برای پنجمین دیدار متوالی مهرداد محمدی و مهدی ترابی را به‌عنوان وینگرهای راست و چپ در ترکیب داشت، از ساعت ۱۸:۱۵ امشب در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل الاهلی و یاران امید ابراهیمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی ترابی پس از چند نفوذ خطرناک از سمت چپ زمین که توسط بازیکنان الاهلی دفع شد، در دقیقه ۲۰ با یک پاس در عمق از بین سه مدافع حریف گل اول تیمش را پایه‌گذاری کرد.

 

ستاره سابق پرسپولیس در سمت چپ زمین صاحب توپ شد که پاس در عمق او از بین مدافعان الاهلی در شرایطی به احمد فتحی رسید که این بازیکن با سرتوپ و پاس در عرض توپ را به محمد صلاح النیل رساند تا این بازیکن بدون مکث و با شوت روی پا دروازه یاران ابراهیمی را باز کند.

در نیمه دوم ترابی و پُرتحرک‌تر از او، مهرداد محمدی بارها با نفوذ از سد یاران ابراهیمی موقعیت‌سازی کردند که هیچ‌کدام گلی به همراه نداشت.

 

ترابی که در دقیقه ۸۳ کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۹۰ تعویض شد که ثانیه‌هایی پس از خروج او، مهرداد محمدی توانست دروازه الاهلی را باز کند.

محمدی که انگیزه زیادی برای گلزنی در دومین هفته پیاپی داشت، در دقیقه ۱+۹۰ توپ برگشتی توسط مدافع الاهلی را با ضربه بغل پای چپ از داخل محوطه جریمه، تبدیل به گل کرد ولی داور مسابقه این گل را بخاطر خطای مهاجم العربی روی بازیکن حریف مردود اعلام کرد.

 

در نهایت یاران ترابی و محمدی موفق شدند با برتری یک بر صفر مقابل الاهلی ۱۸ امتیازی شوند و ضمن حفظ رتبه هفتم جدول لیگ ستارگان قطر، فاصله یک امتیازی خود با الریان را حفظ کرده و به ۴ امتیازی تیم الاهلی برسند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: العربی مهرداد محمدی مهدی ترابی الاهلی الاهلی العربی مهدی ترابی مهرداد محمدی مهرداد محمدی مقابل الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

قهرمانی سیزدهم فوتسال ایران در آسیا

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده: هم‌قسم شدیم تا جام را به ایران برگردانیم

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان