Web Analytics Made Easy - Statcounter

هوشنگ نصیرزاده هم بی سر و صدا به صف افرادی پیوست که قصد رقابت برای حضور در هیات رییسه فدراسیون فوتبال را دارند

به گزارش طرفداری در حالی که فردا مهلت قانونی برای نام نویسی در انتخابات فدراسیون فوتبال به پایان می رسد، هوشنگ نصیرزاده هم برای عضویت در هیات رییسه فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

مسعود مرادی، داود رفعتی، علیرضا رحیمی،‌ حمیدرضا مهرعلی، صادق درودگر، میرشاد ماجدی، احمدرضا براتی، حسن کامرانی ‌فر، محسن ترکی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. افرادی بودند که پیش از این برای حضور در هیات رییسه ثبت نام کردند. البته محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان، محمد جواهری مدیرعامل گل گهر سیرجان، علی علیزاده معاون و مدیرفنی باشگاه مس رفسنجان و نفرات دیگری هم برای شرکت در بخش نمایندگان باشگاه ها در هیات رییسه ثبت نام کرده اند. خداداد افشاریان، طهمورث حیدری و ... هم برای بخش نمایندگان هیات های فوتبال در هیات رییسه نام نویسی کردند.

 باشگاه ها می توانند دو عضو در هیات رییسه داشته باشند و هیات ها هم همین تعداد کرسی را در هیات رییسه دارند و این یکی از ایرادهای اساسنامه است که به نمایندگان هیات ها و باشگاه ها اجازه می دهد در بخش کارشناسی هم ثبت نام کنند. سه کارشناس می توانند با رای مجمع به عضویت هیات رییسه در بیایند. 

 جالب این جاست که برای شرکت در انتخابات هیات رییسه 2 فرم یا تاییدیه کافی است اما سه نفر از کسانی که در فدراسیون فوتبال فعالیت می کنند و نامزد انتخابات شده اند، با بالغ بر 40 عضو مجمع تماس گرفته و از آنها خوساته اند به سایر اشخاص غیر از خودشان تاییدیه ندهند. هدف آنها کم کردن نامزد در بخش انتخابات اعضای هیات رییسه است.

 گفته می شود امروز نیما نکیسا هم برای عضویت در هیات رییسه نام نویسی می کند.

برای ریاست فدراسیون فوتبال نیز تا به حال شهاب عزیزی خادم (با معرفی منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و شهره موسوی به عنوان نواب رییس) حیدر بهاروند (با معرفی شهاب عزیزی خادم، منصور قنبرزاده و شهره موسوی در نقش نواب رییس) و علی کریمی (با معرفی مهدی مهدوی کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور برای نایب رییسی اول تا سوم) نام نویسی کرده اند.

اخبار داغ 

شکست النصر بعد از باخت به پرسپولیس هنوز هم ادامه دارد! مانور مدیرعامل یک میلیارد و 600 میلیون تومانی به اسم شرکت در انتخابات! دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله سپ بلاتر در بیمارستان بستری شد پاورقی لالیگا | بخش اول: بارسلونا 1929، اولین فاتح

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیات رییسه نام نویسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۴۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • دوراهی قالیباف برای رسیدن به صندلی ریاست
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی