Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع قطری با اشاره به دیدار امروز امیر قطر با مقامات ارشد آمریکایی از امضای توافقنامه‌های اقتصادی، امنیتی و نظامی میان دو طرف خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه الخلیج آنلاین شامگاه جمعه گزارش داد: شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر در گفتگو با برخی مقامات ارشد آمریکایی درباره مسائل راهبردی و امنیتی گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، وی امروز با «استیون منوشین» وزیر خزانه داری آمریکا و «چد وولف» وزیر امنیت داخلی در دوحه دیدار و گفتگو کرده است.

در این دیدار علاوه بر بررسی مسائل منطقه، درباره روابط راهبردی دو کشور و تقویت همکاری‌ها گفت‌وگو شده است.

یکی از مهمترین توافقات امروز میان قطر و آمریکا در زمینه امنیت مرزها بوده که به امضای نخست وزیر قطر و نماینده وزیر امنیت داخلی آمریکا رسیده است.

روابط آمریکا و قطر در سالهای اخیر در زمینه‌های اقتصادی، امنیتی و نظامی توسعه یافته است و در شرایط کنونی 13 هزار نظامی آمریکایی که اکثر آنها از نیروی هوایی آمریکا و در پایگاه العدید در 30 کیلومتری دوحه مستقر هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • امضای تفاهم نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • روسیه : توافقنامه‌ های امنیتی با ایران و ۳ کشور دیگر در سال جاری اجرایی می‌شوند
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه + جزئیات