Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران-  مدتی قبل به خبر تولید میراژ 2021 در گروه خودروی عصر ایران پرداختیم که جزئیاتش اینجا قابل دسترسی است. اکنون تصاویر رسمی و قیمت تمامی تریم های این محصول جمع و جور و اقتصادی ژاپنی در اختیار رسانه ها قرار گرفته، که در ادامه بدان خواهیم پرداخت.

این محصول در آمریکا با قیمت پایه 14295 دلار عرضه می شود که لقب یکی از ارزانترین های بازار را به خود اختصاص می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که قبلا در معرفی شورولت اسپارک اشاره شد؛ رکورد ارزانترین خودروی بازار آمریکا با قیمت 13400 دلار در اختیار اسپارک است.

استفاده از پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلندر با 78 اسب بخار خروجی، لقب کم مصرف ترین خودروی غیر هیبریدی بازار آمریکا را به میراژ و سدان جی4 آن اختصاص می دهد.

این پیشرانه در هر 100 کیلومتر 6.5 لیتر در شهر، 5.4 لیتر در بزرگراه و 6 لیتر در حالت ترکیبی مصرف سوخت دارد.

ارزانترین تریم میراژ یعنی هاچ بک ایی اس با جعبه دنده 5 سرعته دستی عرضه می شود. سفارش جعبه دنده سی وی تی 1300 دلار به برچسب پایه اضافه می کند.

از امکانات قابل ارائه برای این خودرو می توان به ترمز اتوماتیک اضطراری با توانایی تشخیص عابر، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایشگر 7 اینچی سیستم سرگرمی با پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اوتو اشاره کرد.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *معرفی نیسان مورانو 2020 (+فیلم و تصاویر) *نیسان جوک جدید معرفی شد (+فیلم و تصاویر) *معرفی شاسی بلند جدید از چانگان (+فیلم و تصاویر) *نیسان و معرفی مدل 2020 خودرویی که نماد شاسی بلند کمیاب در بازار ایران بود! (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/003Cqj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: میراژ خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۶۱۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با ۷ سنت معادل ۰.۰۸ درصد کاهش به ۸۸ دلار و ۳۳ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز سه‌شنبه به دنبال آغاز مذاکرات آتش‌بس بین رژیم صهیونیستی و حماس در قاهره و آرام شدن ترس از گسترش درگیری‌ها در خاورمیانه کاهش یافته است. اما نگرانی در مورد دورنمای نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا همچنان بازار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 7 سنت معادل 0.08 درصد کاهش به 88 دلار و 33 سنت رسید. نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا هم با 11 سنت معادل 0.13 درصد کاهش، 82 دلار و 52 سنت معامله می‌شود.

رشد 15 درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشتهمذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال

مذاکره کنندگان حماس در روز دوشنبه قاهره را ترک کردند تا پس از گفتگو با میانجیگران قطری و مصری برای پاسخ به پیشنهاد صلح چند مرحله‌ای رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری کنند.
انتظار می‌رود حماس طی دو روز آینده پاسخ خود به این پیشنهاد را اعلام کند.
در این بین حمله رژیم صهیونیستی به منطقه رفح علیرغم هشدار سران کشورهای خارجی ادامه دارد.
ادامه حمله یمنی‌ها به کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی در دریای سرخ و کانال سوئز مانع کاهش قیمت نفت می‌شود و اگر ترس از مختل شدن عرضه وجود داشته باشد قیمت آن را بالا خواهد برد.
از طرف دیگر سرمایه‌گذاران منتظر نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در اول ماه مه هستند. تورم بالا در این کشور احتمال کاهش زود هنگام نرخ بهره را پایین آورده است. کاهش نرخ بهره اقتصاد را تقویت کرده و تقاضا برای نفت را بالا می‌برد.
انتهای پیام/55

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • طلای جهانی سقوط کرد
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد
  • صعود قیمت خودورهای داخلی و خارجی در بازار؛ این خودروی داخلی رکورد رشد قیمت را زد | جدول قیمت ها
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ |برنت ۸۸ دلار و ۳۳ سنت شد